روزانه میلیون‌ها نفر کاربر در فضای مجازی جستجوهایی درباره دندانپزشکی انجام می‌دهند. درمان، پیدا کردن دکتر مناسب، آموزش و… جزو اصلی‌ترین مواردی است که این کاربرها به دنبال آن هستند. سئو سایت دندانپزشکی به این معناست که ما بخش زیادی از این میلیونها کاربر را به سمت سایت خودمان بکشانیم و آنها را تبدیل به یک سود بزرگ و سکوی پرتاب کنیم. در واقع همین حالا یک گنج بزرگ و بالقوه در انتظار شماست. در این مطلب قصد داریم بررسی کنیم که چگونه می‌توان این گنج را به دست آورد و بهترین استفاده را از این فضا کرد. اگر به دنبال طراحی و سئوی سایت هستید، این مقاله را از دست ندهید.

سئو سایت دندانپزشکی

سئو سایت دندانپزشکی چه فوایدی دارد؟

قبل از بررسی اقدامات لازم برای سئو سایت دندانپزشکی ابتدا باید بررسی کنیم این اقدامات و روش‌ها چه سودی برای ما خواهد داشت؟ حوزه دندانپزشکی یکی از پر مخاطب‌ترین حوزه‌ها در فضای مجازی و حقیقی به حساب می‌آید. در واقع مسئله سلامت دندان و درمان آن، یک مسئله مهم و حیاتی محسوب می‌شود که هیچگاه مخاطبین آن ریزش نخواهد کرد. در واقع یک برتری بزرگ در این حوزه وجود دارد و آن هم بالا بودن سطح نیاز مخاطبین است. در چنین حالتی دیگر لازم نیست انرژی زیادی صرف ایجاد نیاز کنید بلکه باید تلاش کنید خودتان را به مخاطبین نشان دهید. در مطلب سئو سایت بیان کردیم که چگونه سئو می‌تواند به بیشتر دیده شدن ما کمک کند.

در چنین شرایطی، جذب مخاطبین به سایت می‌تواند تحول بزرگی در کار ایجاد کند. تصور کنید زمانی که در زمینه مشکلات دندانپزشکی و حوزه سلامت درمان، جستجویی انجام شود، سایت شما به چشم مخاطبین بیاید. این کار مانند خرید یک مغازه بسیار بزرگ در بهترین پاساژ شهر است.از فواید سئو کردن سایت دندانپزشکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • برندسازی
  • معرفی خدمات
  • جذب مشتری
  • کسب درآمد از راه‌های مختلف
  • گسترش کسب و کار
  • دریافت تبلیغات

چرا به سئوی وب سایت دندانپزشکی نیاز داریم؟

سئو سایت دندانپزشکی اهمیتی به اندازه آینده شغلی شما دارد. تفاوتی ندارد دکتر شخصی باشید و یا صاحب کلینیک دندانپزشکی باشد. در هر حالی باید مخاطبین شما را ببینند خدمات شما را پیدا و از آن استفاده کنند. با استفاده از سئو می‌توانید بیشتر دیده شوید، معرفی شوید، برند بسازی و خودتان را در قله نگه دارد. توجه داشته باشید، سئو نکردن و یا نداشتن سایت پزشکی برای یک دکتر یا یک کلینیک، می‌تواند برای کسب و کار آنها خطرناک باشد. در دنیای امروز اینترنت برطرف کننده نیازهای اصلی افراد جامعه است. زمانی که شما در این فضا حضور نداشته باشید، رقبای شما حاضر خواهند بود و آینده شغلی شما را به خطر خواهند انداخت.

اهمیت سئو سایت دندانپزشکی

چه اقداماتی برای سئوی سایت دندانپزشکی لازم است؟

برای اینکه یک سایت خوب و مخاطب پسند داشته باشید باید بخش‌های مختلف را مورد توجه قرار دهید. اولین قدم طراحی سایت با ویژگی‌های مناسب است. در مطلب طراحی سایت به خوبی ویژگی‌های یک طراحی حرفه‌ای و دقیق را توضیح داده ایم. در واقع سایت مانند یک مطلب بزرگ است. هرچقدر زیباتر، جذاب‌تر و با امکانات‌تر باشد قطعا افراد بیشتری را به خود جذب می‌کند. در مرحله دوم سایت شما باید سئو شود. سئو به معنای مجموعه اقداماتی است که باعث افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجوگر می‌شود. اقدامات زیر می‌تواند در این مسیر بسیار مهم و حیاتی باشد. علاوه بر این مطالب، می‌توانید از مطلب تکنیک های سئو در جهت افزایش دانش سئو و ترفندهای آن استفاده کنید.

  • دسترسی آسان

مخاطبین دوست دارند در همان ابتدا به جواب برسند. دسترسی ساده به مطالب و امکانات سایت بخشی از مهمترین اقدامات برای بهینه سازی سایت دندانپزشکی است. این دسترسی می‌تواند در بخش‌های مختلف سایت انجام شود. به عنوان مثال دسته بندی مطالب باید به راحتی دیده شود. بخشی برای جستجوی دقیق وجود داشته باشد. در صورت امکان دریافت وقت مشاوره و ویزیت باید گزینه‌ آن در دسترس باشد. تجربه مطلوب کاربری از گزینه‌های مهم سئو سایت دندانپزشکی است.

  • سرعت سایت

کند بودن سایت آن هم در حوزه پزشکی برای هیچکس قابل تحمل نیست. پایین بودن سرعت لودینگ سایت، آپلود نشدن تصاویر و مدیا و سنگین بودن سایت هنگام جستجو در آن باعث می‌شود که مخاطب در همان ابتدا از سایت خارج شود. این مسئله آسیب زیادی به رتبه سایت می‌زند. برای رفع این مشکلات، هاست خود را تقویت کنید، از تصاویر و مدیای اپتیمایز شده و کم حجم استفاده کنید. افرونه‌های سرعت و کش را نصب کنید.

  • امکانات و ابزار

شاید صدها سایت دندانپزشکی وجود داشته باشد، اما چیزی که برخی از سایت‌ها را از دیگران جدا می‌کند، امکانات آنها است. سئو دندانپزشکی در این زمینه اهمیت زیادی دارد. این امکانات در دو بخش عمومی و اختصاصی تنظیم می‌شوند. بخش عمومی یعنی کلیه امکاناتی که سایت‌های دیگر هم دارند. به عنوان مثال، تب جستجو، مگا منو، فهرست مطالب و… اما امکانات اختصاصی به گستردگی فعالیت شما بستگی دارد. به عنوان مثال می‌توانید امکانات ویزیت آنلاین را فراهم کنید. مشاوره رایگان آنلاین یا حضوری داشته باشید.

  • محتوای مناسب

تولید محتوای سئو شده در فرایند سئو سایت دندانپزشکی کلیدی‌ترین اقدام شما خواهد بود. در ابتدا باید آنقدر محتوا داشته باشید که در هر زمینه و موضوع دندانپزشکی که کاربران برای سرچ و جستجو مراجعه می‌کنند، سایت شما دیده شود. سپس باید توجه کنید این محتواهای تولید شده باید غنی از مفهوم و کاملا منطبق با اصول سئو باشد. یعنی هم برای کاربر مفید باشد و جواب جستجوی خود را بگیرد و هم برای الگوریتم‌های گوگل ارزشمند باشد تا بتواند رتبه بالا دریافت کند. این مسئله به مهارت و تخصص سئوکار و تیم آن برمی‌گردد.

  • تحلیل رقبا

کسی که مسئولیت سئوی یک سایت دندانپزشکی را بر عهده می‌گیرد باید علاوه بر داشتن دانش فنی، یک تحلیلگر حرفه‌ای و دقیق هم باشد. این حوزه یکی از پررقیب‌ترین و چالشی‌ترین موضوعات در سئو به حساب می‌آید. به همین جهت سئوکار باید به صورت دائم، سایت رقبا را تحلیل کند، لینکسازی‌ها را تنظیم کند و سعی کند همیشه یک قدم از آنها جلوتر باشد. تحلیل رقبا مشخص می‌کند که مخاطبین به دنبال چه موضوعاتی هستند. همچنین مسیر را برای شما روشن می‌کند.

اقدامات سئو دندانپزشکی

هزینه سئو وب سایت دندانپزشکی چقدر است؟

سئو و حوزه فعالیت آن، مانند یک شغل فروشگاهی نیست که بگوییم خب قیمت این محصول فلان هزار تومان است. در واقع هزینه‌های سئو، درباره دانش و پیشرفت است. یعنی هرچقدر سئوکار دانش بیشتری داشته باشد، تیم قوی‌تری داشته باشد و پیشرفت بهتری را برای شما به ارمغان بیاورد، قاعدتا هزینه و قیمت آن بیشتر خواهد بود. پس در واقع هزینه سئو سایت پزشکی به نوع قراردادی که با تیم سئو می‌بندید بستگی دارد. این قرارداد می‌تواند مدت دار باشد، می‌تواند تا رسیدن به یک رتبه خاص باشد. همچنین نوع پرداخت می‌تواند ماهانه، یکجا و یا در چند نوبت باشد.

توجه داشته باشید، هزینه‌هایی برای سئو کردن سایت خود در چنین حوزه پرفروش و پردرآمدی خرج می‌کنید، در برابر سودی که به دست می‌آورید چیزی نیست. به عنوان مثال یکی از سایت‌های ایرانی حوزه فروش تجهیزات پزشکی، به صورت میانگین در ماه چند میلیارد تومان درآمد دارد. خب اگر این سایت، یک بیستم  درآمد خود را صرف سئو کند، نه تنها به مشکل مالی نمی‌خورد بلکه درآمد خود را افزایش داده است. به زبانی ساده‌تر، سئو کردن سایت، نوعی سرمایه گذاری با سوددهی قطعی است. اگر به دنبال یک تیم حرفه‌ای با قیمت‌های مقرون به صرفه هستید، به پیشنهاد ما دقت کنید.

تیم سئو هشت و چهار

سئو سایت دندانپزشکی با تیم حرفه ای استودیو هشت و چهار

اگر به دنبال رسیدن به قله و کسب موفقیت‌های واقعی هستید، باید هر قدم خود را دقیق و حرفه‌ای بردارید. سئو سایت دندانپزشکی یکی از سخت‌ترین حوزه‌های سئو به حساب می‌آید. البته در مقابل این سختی درآمد بسیار زیادی نهفته است. پس اگر به دنبال این درآمد و برندسازی هستید، باید با حرفه‌ای‌ها همراه شوید. تیم استودیو هشت و چهار یک مجموعه کامل برای رساندن شما به موفقیت است. با این مجموعه می‌توانید صفر تا صد طراحی و سئوی سایت خود را به صورت تخصصی و با سطح بالایی انجام دهید. مهارت، تجربه، تیم قوی و هزینه‌های منصفانه از برترین ویژگی‌های استودیو هشت و چهار است.

اگر نیاز به پرسیدن سوالات بیشتر دارید، جهت کسب مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.