یکی از مشاغلی که بیشترین نیاز را به ساخت و راه اندازی وب سایت دارد، دندانپزشکی است. دندانپزشکی روز به روز در حال گسترش است در حالی که میزان تقاضا نیز در این حرفه بسیار زیاد است. چالشی‌ترین دغدغه در این حرفه، بازاریابی و جذب افراد است. طراحی وب سایت کلینیک دندانپزشکی می‌تواند این مشکل را به بهترین شکل حل کند. اما چگونه و از چه طریق؟ در این مطلب قصد داریم نکات طلایی و بسیار مهمی را در این زمینه با شما مطرح کنیم. پس اگر به دنبال انفجار سود در دنیای کسب و کار خود هستید، همراه ما باشید در استودیو هشت و چهار.

اهمیت طراحی سایت برای کلینیک

امروزه مردم از هر چیزی که بتواند در وقت و هزینه آنها صرفه جویی کند، استقبال می‌کنند. دیگر مانند گذشته کمتر کسی می‌تواند برای انجام فعالیت‌هایی مثل دندانپزشکی و… وقت زیادی صرف کند. با طراحی وب سایت کلینیک دندانپزشکی شما آنچه را که بیماران به آن احتیاج دارند، در اختیارشان قرار می‌دهید. به این کار در علم مارکتینگ، ایجاد نیاز و رفع آن می‌گویند. زمانی که بتوانید خودتان به عنوان یک درگاه عالی برای حل مشکلات و معضلات به بیماران معرفی کنید، مطمئن باشید انقلابی در فعالیت کاری شما به وجود خواهد آمد.

راه اندازی یک سایت مربوط به حوزه دندانپزشکی، بسیار مهم است. این سایت کارهای زیادی را برای شما انجام خواهد داد که در ادامه راجع به آن صحبت خواهیم کرد. تصور کنید قرار است یک ویترین درست کنید و آن را در معرض دید افراد زیادی قرار دهید. با افزایش روند تقاضا می‌توانید امکانات بیشتری ارائه کنید و با بهترین سایت‌های روز ایران رقابت کنید. این حوزه هنوز در ابتدای مسیر خود قرار دارد پس اگر می‌خواهید سرعت چند برابری داشته باشید، همین حالا اقدام کنید، فردا دیر خواهد بود.

طراحی وب سایت کلینیک دندانپزشکی

مزایا طراحی وب سایت کلینیک دندانپزشکی چیست؟

یک سوال مهم پیش می‌آید آن هم این است که طراحی وب سایت کلینیک دندانپزشکی چه مزایایی برای کارفرما دارد؟ دنیای امروز فعالیت‌ها و کسب و کار‌ها دنیای رقابت است. در گذشته ممکن بود در یک شهر تنها به تعداد انگشت شماری دندانپزشک وجود داشته باشد. اما امروز در هر شهر چند کلینیک مجهز دندانپزشکی وجود دارد. در شهرهای بزرگ این رقم‌ها بیشتر نیز خواهد بود. در چنین شرایطی برای موفقیت باید حرفه‌ای عمل کرد. هرکس بتواند امکانات بیشتری را ارائه دهد و افراد بیشتری را جذب کند، دست برنده همراه او خواهد بود و سود بزرگی را در جیب خواهد داشت. مزایای طراحی سایت دندانپزشکی در این بخش بسیار مهم خواهد بود. این مزایا را به نوبت بررسی می‎‌کنیم.

  • معرفی و بازاریابی

اصل بزرگ و مهم در هر کاری، بازاریابی است. شما باید بتوانید دایره جذب و جامع هدف خود را گسترش دهید. همچنین باید بتوانید خودتان را معرفی کنید به صورتی اگر کسی به فکر درمان مسائل دندان خود افتاد، اسم کلینیک شما از گزینه‌های اصلی باشد که به ذهن او خطور می‌کند. در حالت عادی این کار بسیار سخت است. شما هر چقدر هم تبلیغات میدانی داشته باشید، نهایتا بتوانید در یک بخش از شهر شهرت پیدا کنید. با راه اندازی وب سایت و انتخاب یک طراحی فوق العاده و همچنین استفاده از خدمات سئو می‌توانید بازاری به وسعت تمام اینترنت داشته باشید. در سایت شما می‌توانید خودتان را معرفی کنید. افراد می‌توانند به راحتی از طریق تلفن همراه به سایت شما دسترسی پیدا کنند و با شما آشنا شوند. سایت آنها را جذب می‌کند و طراحی حرفه‌ای افراد را تبدیل به مشتری می‌کند.

  • معرفی خدمات

معرفی خدمات بخشی است که در آن باید با دیگران رقابت کنید. با طراحی وب سایت کلینیک دندانپزشکی به صورت حرفه‌ای می‌توانید چند قدم از رقیبان جلو بزنید و فعالیت خود را گسترش دهید. در سایت خود می‌توانید رزومه کاری را در اختیار مشتریان قرار دهید. همچنین می‌توانید گزارش کار، نمونه فعالیت‌ها و… را در معرض نمایش قرار دهید. این کار باعث جلب اعتماد و همچنین افزایش پرستیژ کاری می‌شود. افراد وقتی به سایت شما مراجعه کنند و در آن با فعالیت‌های شما مواجه شوند و حرفه‌ای بودن کار را مشاهده کنند، بهتر اعتماد خواهند کرد.

  • امکانات ویژه

در ابتدای متن توضیح دادیم که امروزه همه به دنبال این هستند که به نحوی در وقت و هزینه‌ها صرفه جویی کنند. در نظر گرفتن امکانات مختلف در سایت می‌تواند افراد را به این هدف برساند. تصور کنید دیگر لازم نباشد برای ثبت نوبت ویزیت، فرد به حضور فیزیکی تا کلینیک بیاید و یا تماس بگیرد و پشت خط بماند. این کار علاقه او را برای استفاده از خدمات شما افزایش می‌دهد. با استفاده از امکانات ویژه می‌تواند علاوه بر منظم کردن فعالیت‌های خودتان، کار مشتریان را هم آسان کنید. به عنوان مثال می‌توانید از سیستم نوبت دهی آنلاین استفاده کنید. با این سیستم، افراد می‌توانند بدون مراجعه و تماس، نوبت بگیرند و زمان معطلی خود را نیز کاهش دهند.

  • برندسازی

زمانی که کار به صورت کلینیک پیش می‌رود، برندسازی اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد. اگر کلینیک را مانند یک فروشگاه بزرگ تصور کنیم، زمانی که برند و نام کلینیک بولد و شناخته شود، تمام اعضا از آن استفاده خواهند کرد. یکی از اصلی‌ترین قواعد مارکتینگ و فعالیت اقتصادی، برندسازی است. بهترین محل برای ظهور و بروز برند و ثبت آن در ذهن و خاطره‌ی کاربران، سایت است. در سایت شما می‌توانید طراحی و قالب بندی را مطابق برندتان انجام دهید.

مزایا سایت دندانپزشکی

ویژگی های موجود در سایت 

در حین طراحی وب سایت کلینیک دندانپزشکی توجه به برخی از ویژگی‌ها بسیار مهم است. به صورت کلی در هنگام طراحی و راه اندازی سایت، به یک سری ابزار و امکانات عمومی و خصوصی نیاز دارید. این امکانات به شرح زیر هستند:

  • نوبت دهی آنلاین
  • درگاه بانکی برای پرداخت حق ویزیت
  • بخش مشاوره
  • انتشار اخبار و مقالات دندانپزشکی
  • اخبار مربوط به کلینیک
  • بخش آدرس و استفاده از گوگل مپ برای لوکیشن
  • محلی برای ارتباط با تیم پشتیبانی به صورت آنلاین
  • نمایش لیست فعالیت‌ها و رزومه پزشکان
  • دسته بندی خدمات
  • ایجاد پنل برای ثبت پرونده پزشکی
  • مقالات و دانستنی‌های مربوط به دندانپزشکی
  • لیست بیمه‌های طرف قرارداد
  • امکان ارسال ایمیل، خبرنامه و تیکت‌های اعلانی
ویژگی های سایت دندانپزشکی
نکات مهم در طراحی وب سایت کلینیک دندانپزشکی

بعد از آنکه از اهمیت و امکانات مورد نیاز برای طراحی وب سایت کلینیک دندانپزشکی مطلع شدید، حال لازم است برخی از نکات طلایی و بسیار مهم را در این روند بدانید. توجه به این نکات و اعمال آنها بسیار اهمیت دارد. در مقابل بی توجهی به آنها ممکن است تمام زحمات شما را از بین ببرد. پس به این بخش با دقت تمام توجه کنید.

  • گرافیک و چینش سایت

از آنجا که حوزه دندانپزشکی یک حوزه بسیار سخت و پر از رقابت است، شما باید بتوانید از هر ابزاری برای جذب و جلب مخاطب استفاده کنید. همانطور که سعی می‌کنید مطلب و کلینیک را به زیباترین شکل ممکن دیزاین می‌کنید، سایت هم باید به همین شکل باشد. در یک سایت دندانپزشکی، رابطه کاربری و همچنین توجه به گرافیک زیبا و خاص بسیار مهم است. توجه داشته باشید، این مدل از سایت‌ها باید اختصاصی باشند تا تاثیرگذار واقع شوند. پس به هیچ عنوان سراغ قالب‌های آماده نروید. استفاده از افکت‌های زیبا در عین سادگی در دسترسی می‌تواند اهمیت بسیار بالایی داشته باشد.

  • بهینه سازی و سئو

در مطلب سئو سایت به خوبی درباره چیستی و چرایی سئو صحبت کرده ایم. طراحی مناسب و بهینه سازی حرفه‌ای، دو بال و دو ستون اصلی برای هر سایت با هر کارکردی است. سایت شما هر چقدر زیبا و حرفه‌ای هم باشد، تا زمانی که در نتایج گوگل دیده نشود فایده‌ای نخواهد داشت. سئو باعث می‌شود که دیده شوید، طراحی باکیفیت مخاطبین را تبدیل به مراجعین می‌کند. حوزه پزشکی و دندانپزشکی رفته رفته در حال رقابتی شدن است. توجه به سئو و بهینه کردن سایت یعنی قرار گرفتن در میان رقیبان و همچنین حضور در بازار بزرگ و جهانی اینترنت. در این باره می‌توان ساعت‌ها صحبت کرد، اما شما لازم است در همین حد بدانید که استخدام متخصص سئو برای سایت شما از نان شب هم واجب‌تر است.

  • مطالب تازه و کپی نشده

در طراحی وب کلینیک دندانپزشکی کپی کاری و استفاده از مطالب غیریونیک، می‌تواند تیشه‌ای به ریشه‌ی تمام زحمت‌ها باشد. برای اینکه یک سایت خاص و کاربردی برای کاربران داشته باشید، باید مطالب تازه، جذاب، یونیک و مطابق اصول سئو به سایت اضافه کنید. این مطالب علاوه بر اینکه پرستیژ و فایده‌ی سایت شما را افزایش می‌دهد، رتبه و رنک سایت را در جستجوهای گوگل بالا می‌برد. به عنوان مثال با تولید مطلبی در مورد دانستنی‌های مراقبت از دندان می‌توانید به صورت ضمنی کاربران به کلینیک خود دعوت کنید.

  • سیستم های پرداخت مطمئن

از مهمترین مسائلی که باید حتما به فکر آن باشید، اتصال یک درگاه پرداخت مطمئن است. به صورت کلی باید کاری کنید تا مراجعه کنندگان با خیال راحت و اطمینان خاطر هزینه‌های مربوطه را پرداخت کنند. برای این کار ابتدا باید از یک سیستم بانکی مانند درگاه پرداخت ملت استفاده کنید. سپس باید فاکتور و کد قابل رهگیری را برای پرداخت کننده صادر کنید. طراحی و چینش صفحه مربوط به پرداخت باید کاملا حرفه‌ای و دقیق باشد تا کاربر با هیچگونه پیچیدگی مواجه نشود.

نکات طراحی وب سایت کلینیک دندانپزشکی
هزینه طراحی سایت کلینیک دندانپزشکی چقدر است؟

تا اینجای مطلب باید متوجه شده باشید که طراحی سایت کلینیک دندانپزشکی مسئله‌ی حساسی است و نمی‌توان به آن به چشم دیگر سایت‌های فروشگاهی نگاه کرد. در این مدل از سایت‌ها باید طرحی اختصاصی، بهینه سازی و سئو حرفه‌ای و همچنین امنیت سایت بسیار خوبی داشته باشید. پس از یک جهت کیفیت در این زمینه بیشتر از هزینه اهمیت دارد. از طرف دیگر، راه اندازی، طراحی و سئو سایت دندانپزشکی شما، نه تنها یک هزینه اضافی نیست، بلکه مقدمه‌ای است برای کسب سود و درآمد فوق العاده. تصور کنید قرار است به یک گج بزرگ برسید و تنها مانعی که سر راه شماست، یک دره بزرگ و عمیق است. هزینه‌ و اهمیتی که خرج طراحی و سئو می‌کنید، بین شما و آن گنج، پل امنی می‌سازد.

محاسبه دقیق و عددی نمی‌توان برای چنین پروژ‌هایی در نظر گرفت. عواملی مانند، مدت زمان، امکانات، میزان تخصصی بودن و دانش طراح، از بخش‌های تاثیر گذار در بالا و پایین بودن قیمت است. البته در نظر بگیرید، هزینه بالا همیشه نشان از یک کار خوب و حرفه‌ای نیست. دنبال تیمی باشید که به پای پولی که از شما دریافت می‌کنند خدمات حرفه‌ای و تخصصی ارائه دهند. اگر می‌خواهید با حرفه‌ای‌ها و کاربلدها همکاری کنید، این پیشنهاد را با دقت بررسی کنید.

تیم طراحی سایت هشت و چهار

طراحی وب سایت کلینیک دندانپزشکی با استودیو هشت و چهار

تخصص، مهارت، دانش و تعهد؛ چهار اصل مهم برای طراحی وب سایت کلینیک دندانپزشکی است. فعالیت در این حوزه بسیار حساس است. به این صورت ضرر فعالیت ضعیف بسیار بیشتر از فعالیت نکردن است. اما اگر سایتی با بهترین امکانات و حرفه‌ای‌ترین طراحی داشته باشید، پله‌های ترقی را طی نمی‌کنید بلکه تا مقصد پرواز می‌کنید. تیم استودیو هشت و چهار همان تیمی است که می‌تواند در این مسیر همراه شما باشد. ما راه موفقیت را پیدا نمی‌کنیم بلکه آن را می‌سازیم. رزومه موفق و تجربه درخشان، نشان دهنده کیفیت کار این مجموعه است.

هشت و چهار کلیه فعالیت‌های طراحی سایت و سئوی آن را از صفر تا صد با بهترین امکانات را در اختیار همکاران و کاربران گرامی قرار می‌دهد. هم اکنون می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.