تناسب اندام و رژیم غذایی امروزه یکی از اصلی ترین دغدغه‌های جامعه است. هر چقدر زمان جلوتر می‌رود مردم بیشتر به این نتیجه می‌رسند که باید مراقب خورد و خوراک خود و همچنین تناسب اندامشان باشند. در چنین شرایطی راه اندازی و طراحی سایت تغذیه می‌تواند شروع یک مسیر جذاب به سمت موفقیت باشد. مسئله تغذیه و رژیم غذایی یکی از مسائلی است که بالاترین میزان کلیک و بازدید را در اینترنت به خود اختصاص داده است. این نکته به این معناست که افراد به این مسئله توجه می‌کنند و برایشان مهم است. اگر با دید فنی و تجاری به این قضیه نگاه کنیم، دریای بزرگی از تقاضا را می‌بینیم که منتظر عرضه هستند. شاید با خود بگویید، دیگر برای شروع دیر شده است و سایت‌های زیادی در این زمینه کار می‌کنند. و یا شاید بگویید چگونه می‌توان از این مسیر به موفقیت رسید؟ در ادامه مطلب هر آنچه را که باید بدانید برای شما توضیح خواهیم داد. همراه ما باشید تا گنج اطلاعات را به دست آورید.

سایت تغذیه چیست و چه کاربردی دارد؟

سایت‌ها از نظر کارایی و محتوا دارای دسته بندی‌های مختلفی هستند. برخی از سایت‌ها فروشگاهی و برخی دیگر خدماتی می‌باشند. با طراحی سایت تغذیه و راه اندازی آن، ما می‌توانیم ترکیبی از این دو دسته بندی را داشته باشیم. اگر می‌پرسید چگونه، تا پایان مطلب همراه ما بمانید. سایت تغذیه، مکانی است که در آن همه چیز حول محور خورد و خوراک، برنامه‌های غذایی و رژیم‌های چاقی و لاغری می‌چرخد. در این سایت شما می‌تواند آموزش‌ها و دستورات مربوط به تغذیه را به اشتراک بگذارید و از این طریق مخاطب جذب کنید. جالب است بدانید مسئله تغذیه، دومین رتبه از موضوعات پر جستجو در ایران را به خود اختصاص داده است.

کاربردهای سایت تغذیه بسیار زیاد است. اگر شما در زمینه تغذیه یا رژیم‌های لاغری دارای تخصص هستید، می‌توانید علم و دانش خود را در سایتتان به اشتراک بگذارید. حتی اگر تخصصی هم در این زمینه ندارید می‌توانید از تولید کنندگان محتوا کمک بگیرید و سایت خود را از مقالات مربوط به تغذیه پر کنید. دلیل این کار را به شما خواهیم گفت. ما اینجا هستیم تا رمز و رازهای کار را به شما یاد دهیم. در سایت‌های این چنینی از مطالب مختلفی می‌توان صحبت کرد.

به عنوان نمونه:

  • برنامه‌های غذایی سالم
  • رژیم‌های لاغری
  • رژیم‌های چاقی
  • نقش و خواص خوراکی‌ها
  • برنامه‌های غذایی برای دوران‌های حساس زندگی (مثل حاملگی)
  • درمان چاقی و معضلات بدن با تنظیم غذاها
  • معرفی محصولات مفید برای بدن

طراحی سایت تغذیه

چگونه می‌توان از سایت تغذیه درآمدزایی کرد؟

طراحی سایت تغذیه چگونه می‌تواند مفید و درآمدزا باشد. راه اندازی و بالا آوردن چنین سایتی، مشمول زحمت زیاد و هزینه است. باید زمان زیادی مصرف کنید و در این مسیر هزینه کنید تا موفق شوید. طبیعی است که این کار را با هدفی انجام دهید و دوست داشته باشید مزد زحمت‌های خود را بگیرید. نحوه کسب درآمدزایی از این سایت‌ها، دغدغه و سوال بسیاری از افراد است. در ابتدا لازم است شما را مطمئن کنیم که پول و سود بسیار خوبی در این کار وجود دارد. منتهی باید شروطی را رعایت کنید که آن را به شما خواهیم گفت. نحوه درآمد زایی از طریق سایت مربوط به تغذیه و رژیم غذایی می‌توانید به چند صورت انجام شود.

  • فروش دوره و برنامه

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، مسئله تغذیه سالم و تناسب اندام از طریق رژیم غذای، مسئله مهم بسیاری از افراد در جامعه است. اگر مشاهده کنید، پول زیادی هم در این زمینه خرج می‌شود. افراد دوست دارند بدانند برای لاغر شدن یا چاق شدن و یا حتی پیروی از برنامه غذایی سالم، باید چکار کنند. حتی حاضرند بابت آن پول هم بدهند، چون مسئله کاملا تخصصی است. شما اگر علم این کار را داشته باشید و یا با یک پزشک تغذیه در ارتباط باشید، می‌توانید دوره‌ها و برنامه‌های غذایی را را بفروشید. رژیم‌ لاغری بنویسید و به افراد برای برنامه‌های غذایی خود مشاوره دهید. این فرایند از طریق سایت تغذیه امکان پذیر است.

  • فروش محصولات

برخی از اوقات هدف از طراحی سایت تغذیه ویزیت کردن یا برنامه دادن نیست، بلکه هدف فروش محصولات مربوط به تغذیه سالم و رژیم‌های لاغری است. خوراکی‌های مختلفی مانند دمنوش‌ها، محصولات خوراکی طبیعی مانند محصولات طبیعی (عسل، خشکبار و…) قابلیت فروش در چنین سایت‌هایی را دارند.

  • دریافت تبلیغات

زمانی که سایت شما از آمار بازدید خوبی برخوردار باشد، مراجعه کنندگان برای ارائه تبلیغ نیز به سمت شما خواهند آمد. در چنین حالتی سایت شما محل دیده شدن است و افراد زیادی حاضرند برای دیده شدن پول پرداخت کنند. دریافت تبلیغات می‌تواند یک روش عالی و برای درآمدزایی باشد.

تغذیه و رژیم غذایی

شرط درآمدزایی از سایت تغذیه چیست؟

اگر یادتان باشد در ابتدا گفتیم برای درآمدزایی از راه اندازی و طراحی سایت رژیم غذایی باید شروطی را رعایت کنید. مسیر رسیدن به موفقیت در صورتی ساده و آسان می‌شود که مسیر را بشناسید و از راه درست به سمت مقصد حرکت کنید. برای اینکه بتوانید درآمدزایی کنید، باید آمار بازدید، ورودی، نرخ کلیک و آمار فروش خوبی داشته باشید. اما چگونه؟ باید بتوانید در زمینه تغذیه و مسائل مربوط به آن، رقابت کنید و آنقدر جذاب و قابل اعتماد باشید که بتوانید مشتریان و کاربران زیادی را به خود جذب کنید. همه چیز باید طبق اصول حرفه‌ای و تخصصی پیش برود. در حال حاضر صدها سایت با ماهیت تغذیه و رژیم غذایی وجود دارد. اما آیا همه آنها موفق هستند؟ قطعا اینگونه نیست.

در مرحله اول، باید سایت شما از یک طراحی و چینش مناسب برخوردار باشد. در مطلب طراحی سایت به خوبی اهمیت این مسئله را توضیح داده ایم و با ابعاد آن آشنا شده ایم. می‌توانید از این مطلب بازدید کنید. تصور کنید فروشگاه باز کرده‌اید، برای اینکه مشتریان جذب شوند، قطعا دکوراسیون فروشگاه بسیار مهم است.

در مرحله دوم باید مطالب مناسب را به صورت منظم و حرفه‌ای بارگذاری کنید. یک فروشگاه هر چقدر هم زیبا باشد، اگر خالی از محتوای قوی باشد ارزشی نخواهد داشت. در مرحله سوم باید محتوای شما دیده شود. باید مسیری را طی کنید که در مطالب شما برای مخاطبان و کاربران اینترنت به نمایش دربیاید. این کار را دانشی به نام “سئو” بر عهده دارد. در مطلب سئو سایت به خوبی این دانش را توضیح داده ایم. زیباترین فروشگاه یا سایت، با قوی‌ترین محتوا و محصولات، اگر دیده نشود، به هیچ مقصدی نخواهد رسید.

نمونه سایت تغذیه
امکانات سایت رژیم غذایی و تغذیه به چه صورت است؟

در طراحی سایت تغذیه توجه به امکانات سایت و خدمات موجود در آن بسیار مهم است. کلیه اجزاء و بخش‌ها در سایت باید مطابق با هدف سایت چینش و تنظیم شده باشند. پس قبل از هر چیز شما باید ابتدا هدف و مقصد خود را مشخص کنید. باید مشخص کنید منطق سایت شما چیست و می‌خواهید در آن به چه چیزی برسید. دسته بندی در این مدل از سایت‌ها بسیار مهم است. کاربران باید به راحتی به مطالب مختلف دسترسی داشته باشند و بتوانند از محتوای تولید شده استفاده کنند. برخی از بخش‌های مورد نیاز و امکانات لازم در این سایت‌ها به صورت زیر است.

به عنوان مثال:

  • معرفی و درباره ما
  • دسته بندی مطالب
  • فروشگاه محصولات (در صورت نیاز)
  • ثبت نام و عضویت کاربران
  • دریافت رژیم
  • سیستم مشاوره آنلاین
  • نوبت دهی آنلاین
  • آرشیو رژیم‌ها
  • بخش نمونه‌های موفق
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • بخش مربوط به اخبار و مقالات مربوط به تغذیه
  • گالری (عکس، ویدیو و پادکست)
  • لینک صفحات اجتماعی
  • درگاه‌های پرداخت
طراحی سایت رژیم غذایی
هزینه طراحی سایت تغذیه چگونه است؟

بعد از آشنایی با مزایا و امکانات حالا نوبت به هزینه طراحی سایت تغذیه است. همانطور که اشاره کردیم، راه اندازی سایت مربوط به تغذیه و رژیم غذایی می‌تواند سکوی پروازی برای موفقیت باشد اما به شرطی که به صورت اصولی، حرفه‌ای و دقیق انجام شود. برای اینکار لازم است از افرادی کمک بگیرید که در این زمینه تخصص دارند. درست مانند زمانی که برای دوختن لباس‌های مخصوص سراغ خیاط کاربلد می‌روید، برای طراحی و راه اندازی سایت با موضوعات مختلف از جمله تغذیه باید با حرفه‌ای‌ها همکاری کنید.

محاسبه هزینه طراحی و ساخت یک سایت با محتوای تغذیه به عوامل مختلفی بستگی دارد. وسعت کار، نوع طراحی، امکانات مورد نیاز، ابزار لازم و افزونه‌های ضروری، هزینه‌های سئو، بخشی از این هزینه‌ها را شامل می‌شود. طبیعی هر چقدر بیشتر هزینه کنید، کار شما وسعت بیشتری خواهد داشت. البته این هزینه‌ها باید به صورت منطقی و منصفانه محاسبه شود. به همین جهت باید با افرادی همکاری کنید که در این زمینه قابل اعتماد هستند.

تیم طراحی سایت هشت و چهار

طراحی سایت تغذیه به صورت حرفه‌ای با استودیو هشت و چهار

صحبت از کاربلد بودن و متخصص بودن در زمینه طراحی و سئوی سایت که در میان باشد، باید از استودیو هشت و چهار هم گفته شود. طراحی سایت تغذیه تنها بخش کوچکی از دریای خدمات این مجموعه است. در مجموعه هشت و چهار کلیه فعالیت‌های مربوط به سایت و فضای مجازی از راه اندازی تا به قله رسیدن از صفر تا صد، به صورت تخصصی انجام می‌شود. تعهد، مهارت، تجربه بالا و استفاده از نیروهای جوان متخصص و خلاق، از افتخارات این مجموعه است.

استودیو هشت و چهار دارای رزومه و فعالیت‌های موفقی است که می‌توانید آنها را مشاهده کنید. داشتن تجربه و بلد بودن مسیر می‌تواند تضمینی برای موفقیت شما باشد. شما هم اکنون می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان و همچنین ثبت سفارش و همکاری با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.