طراحی سایت اختصاصی؛ قدمی بزرگ برای پیشرفت

از طراحی سایت اختصاصی چه می‌دانید؟ آیا با فرصت فوق العاده ای که این کار در اختیار شما قرار می‌دهد آشنا هستید؟ از امکانات و آینده آن خبر دارید؟ آیا از هزینه ساخت یک سایت اختصاصی مطلع هستید؟ دیگر لازم نیست برای رسیدن به پاسخ تمام این پرسش ها ساعت ها وقت صرف کنید و جستجو کنید. ما همه‌ی پاسخ ها را در اختیار داریم. در این مطلب به صورت کامل هر آنچه که باید از سایت اختصاصی بدانید را در اختیار شما قرار داده ایم. در پایان نیز به شما بهترین راه طراحی سایت را معرفی خواهیم کرد. پس همراه ما باشید.

طراحی سایت اختصاصی

سایت اختصاصی چیست؟

برای اینکه درباره طراحی سایت اختصاصی صحبت کنیم، ابتدا باید سایت اختصاصی را بدانیم. فرقی نمی‌کند هدف شما از راه اندازی سایت چیست. آیا به فکر راه اندازی سایت شخصی هستید، آیا به دنبال ساخت سایت شرکتی می‌باشید و یا اصلا در حال ایده پردازی برای سایت فروشگاهی هستید. با هر هدف و منظوری، باید ابتدا سایت خود را اختصاصی کنید. به زبانی دیگر، باید سایت را مختص به خودتان کنید. سایت اختصاصی سایتی است که تمام ابعاد و تمام ظاهر و باطن آن، مختص به خود شماست و با هیچکس دیگه ای آن را شریک نیستید.

این اختصاصی بودن می‌تواند شامل قالب سایت، امکانات آن، صفحات مربوط به سایت، پیوندها و هر چیزی در آن باشد. این کار نیاز به طراحی، کد نویسی، کارهای گرافیکی و غیره دارد. شما می‌توانید با اختصاصی کردن سایت بخش‌های مختلفی را به آن اضافه کنید و کلاس کاری خود را افزایش دهید. در حال حاضر سایت های اختصاصی دارای رنک بالاتر و میزان تعامل بیشتری در گوگل هستند. همچنین میزان توجه کاربران به این سایت‌ها بالاتر است.

اهمیت طراحی سایت اختصاصی چیست؟

شاید بپرسید اصلا چرا باید به طراحی سایت اختصاصی فکر کنیم؟ همانطور که می‌دانید هم اکنون بسیاری از سایت ها از قالب‌های آماده استفاده می‌کنند. قالب‌هایی که بسیار شبیه به یکدیگر هستند و امکانات محدودی هم دارند. تصور کنید قرار است در شهری ساکن شوید در این شهر هزاران مجتمع شبیه به یکدیگر وجود دارد. اما شما در میان آنها یک خانه با طراحی خاص خودتان می‌سازید. قطعا مانند یک گل نیلوفر در میان مرداب خواهید شد. اولین اتفاقی که با این کار برای شما می‌افتد، جلب توجه است. یک قالب و فضای اختصاصی باعث جلب توجه زیادی به سمت شما می‌شود. چیزی که هر سایتی به آن نیاز دارد.

دومین اتفاق مثبتی که برای شما می‌افتد، جلب اعتماد است. قطعا کاربران با مشاهده یک فضای اختصاصی متوجه می‌شوند که یک تیم حرفه ای و واقعی پشت کار است. شما می‌توانید کلاس کاری خود را نشان دهید. بگذارید یک رمز مهم را به شما بگوییم. طراحی وب سایت اختصاصی مهمترین عامل برای شهرت گرفتن کار شماست. چگونه؟ سایت شما، نماد و نشانی از تمام فعالیت‌های شماست. در واقع اولین چیزی که بسیاری از کاربران می‌بینند، فضای سایت است، سپس سراغ مطالب می‌روند. زمانی که سایت مختص به خودتان را داشته باشید، قدرت و تخصص خود را نشان می‌دهید. پس به صورت خلاصه، اهمیت ساخت یک سایت و صفحه اختصاصی به این صورت است:

  • جلب توجه و افزایش آمار بازدید
  • جلب اعتماد کاربران
  • انجام دادن طرح‌های گرافیکی اختصاصی
  • افزایش سرعت سایت
  • استفاده از امکانات شخصی سازی شده
  • پیاده کردن آسان طرح ها و ایده ها
  • افزایش امنیت سایت
  • گسترش فعالیت و بزرگ کردن سایت

طراحی سایت اختصاصی با وردپرس

طراحی وب اختصاصی با وردپرس یکی از بهترین روش ها و حالت ها است. وردپرس این امکان را به شما می‌دهد که به راحتی به فضای سایت دسترسی داشته باشید، مطالب خود را بارگذاری کنید و فضای سایت را مدیریت کنید. ایجاد قالب و امکانات اختصاصی سایت در وردپرس نیازمند علم کدنویسی و طراحی وب سایت است. البته باید دقت کنید، هر کسی توان انجام آن چیزی را که می‌خواهید ندارد. طراحی سایت یک کار بسیار حساس است. بسیاری از افراد در این زمینه با دریافت پول‌های هنگفت، کارهای بسیار ساده و پیش پا افتاده انجام می‌دهند و از عدم اطلاع کارفرما سوء استفاده می‌کنند.

امکانات سایت اختصاصی

یکی از مزیت‌های طراحی وب سایت اختصاصی استفاده از امکانات آن است. اگر از یک طراح حرفه ای استفاده کنید به راحتی می‌توانید هر آنچه که در ذهن دارید را روی سایت خود پیاده کنید. برای بررسی امکانات سایت، ابتدا باید هدف و نوع سایت خود را مشخص کنید. اگر قصد افتتاح سایت شخصی دارید، یک سری از امکانات ویژه را می‌توانید داشته باشید، اگر سایت فروشگاهی یا شرکتی دارید، امکانات مختلف دیگری را می‌توانید روی سایت پیاده کنید. طراح سایت، نیازمندی‌های را می‌پرسد و برای حل کردن آن دست به کار می‌شود. به عنوان نمونه برخی از امکانات سایت اختصاصی به این صورت است:

  • قالب اختصاصی با چیدمان دستی
  • ایجاد صفحات گرافیکی خاص و جذاب
  • کدنویسی بهینه
  • امکان ارتقا در آینده
  • استفاده از آیکون ها و تصاویر گرافیکی زیبا
  • طراحی فیلدها و بخش‌های مختلف
  • امکان ایجاد پنل برای کاربران
  • ایجاد بخش‌هایی برای دسته بندی مطالب(آخرین مطلب، پربازدیدترین و…)
  • ساخت صفحه‌های اختصاصی برای محصولات و خدمات
  • ایجاد صفحه‌های مربوط به فروش، پرداخت و امکاناتی نظیر سبد محصولات و…

به صورت خلاصه و کلی، لیستی از خدماتی که نیاز دارید را بنویسید، دست طراحی بدهید و سپس آنها را در سایت مشاهده کنید.

امکانات سایت اختصاصیهزینه طراحی وب اختصاصی

اگر به دنبال طراحی سایت اختصاصی باشید و جستجویی در قیمت ها کرده باشید، ممکن است کمی نا امید شده باشید. طراحی و ساخت سایت یک علم خاص است و قطعا ارزش این علم بسیار زیاد است. در دنیایی که اینترنت تبدیل به یکی از مهمترین و پر اثر ترین فضاهای آن شده است، قطعا تخصص تولید سایت بسیار مهم است. مسئله اصلی این است که هزینه هایی که برای طراحی، تنظیم و تولید یک سایت پرداخت می‌کنید، به نوعی یک سرمایه گذاری مهم است. همانطور که یک فوتبالیست برای بازی کردن به کفش نیاز دارد، یک مغازه دار برای فروش به جنس نیاز دارد، شما هم برای گسترش فعالیت خود به سایت نیاز دارید. هر چقدر میزان اهمیت شما به ساخت یک سایت حرفه ای بیشتر باشد، درصد موفقیت شما نیز افزایش خواهد یافت. پس به آینده‌ی خود اهمیت بدهید.

از طرفی قیمت و هزینه طراحی و ساخت سایت، به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. نوع کد نویسی، میزان امکانات مورد نیاز، طراحی‌های گرافیکی و… بخشی از عوامل تاثیرگذار روی قیمت ها هستند. به هر میزان که بخواهید سایت حرفه ای تری داشته باشید، هزینه ها تغییر خواهد کرد. البته نگران نباشید. لازم نیست همیشه قیمت‌های نجومی پرداخت کنید. ما یک پیشنهاد جذاب برای شما آماده کرده ایم. حالا دیگر می‌توانید با هزینه‌ای منصفانه، یک سایت حرفه‌ای با امکانات مناسب و اختصاصی داشته باشید.

تیم طراحی سایت

طراحی سایت اختصاصی توسط تیم استودیو هشت و چهار

برای اینکه یک طراحی سایت اختصاصی موفق و پیشرفته داشته باشید، باید سراغ یک تیم حرفه ای بروید. درست مثل زمانی که می‌خواهید خانه‌ای مجلل درست کنید و سراغ تیم مهندسی کاربلد می‌روید. مجموعه استودیو هشت و چهار معماران نوین حرفه‌ای در زمینه طراحی سایت و سئو سایت هستند. با این مجموعه می‌توانید از فرصت بزرگ اینترنت در جهت کسب درآمد و موفقیت استفاده کنید. هشت و چهار صفر تا صد ساخت، طراحی و سئوی سایت شما را بر عهده می‌گیرید. به زبانی دیگر، ما می‌سازیم و آن را به هدف می‌رسانیم. شما هم در طول این مسیر از کسب درآمد و رسیدن به اهداف لذت می‌برید.

مزایای همکاری با تیم استودیو هشت و چهار به این شرح است:

  • طراحی حرفه ای و اختصاصی سایت مطابق میل شما
  • استفاده از از افراد متخصص و کاربلد برای انجام پروژه ها
  • سرعت در تحویل سایت
  • دریافت هزینه‌های مقرون به صرفه
  • پشتیبانی دائم
  • طراحی انواع سایت در قالب‌های رایانه و تلفن همراه

ما دانستن را حق شما می‌دانید. اعتبار این مجموعه به اعتماد کارفرما و روزمه قدرتمند آن است. جستجو کنید، تحقیق و مقایسه کنید، تا متوجه برتری هشت و چهار شوید. هم اکنون می‌توانید برای دریافت مشاوره، ثبت سفارش و شروع همکاری با تیم پشتیبانی تماس برقرار کنید.