طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با وردپرس را می‌توان جادوی بزرگ دیجیتال مارکتینگ دانست. با داشتن یک وب‌سایت حرفه ای فروش آنلاین می‌توانید به تحولی بزرگ برسید. تصور کنید برای خدمات، ایده ها یا محصولاتی که توانایی تامین آن را دارید، یک فروشگاه بسازید با بهترین امکانات و ظاهری زیبا، که روزانه چند هزار نفر از آن بازدید داشته باشند. در این میان مخارج شما برای این فروشگاه بسیار کم باشد. این همان گنج بزرگی است که اینترنت به ارمغان آورده است. اگر به دنبال پیدا کردن نقشه این گنج هستید و می‌خواهید به راحتی از صفر تا صد یک سایت فروشگاهی آنلاین را به صورت حرفه ای و اختصاصی بسازید، همراه ما باشید در مجموعه استودیو هشت و چهار.

پیشنهاد مطالعه:

طراحی سایت چیست؟

۲۰ ویژگی طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با وردپرس
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی؛ معجزه قرن

 امروزه، تجارت الکترونیک با سرعت زیادی در حال پیشرفت می‌باشد. این پیشرفت بسیار سریع بوده و طبق تحقیقات در سال ۲۰۲۲ فروش اینترنتی جهانی به مرز ۳۰ تریلیون دلار رسید. هنگامی که شما لوازم مورد نیاز خود را از طریق اینترنت سفارش می‌دهید در واقع در حال خرید از یک فروشگاه آنلاین هستید. فروشگاه‌های اینترنتی، همان سایت‌هایی هستند که با هدف فروش محصولات ایجاد شده‌اند. در دنیای امروزی هر شرکتی برای توسعه کسب و کار خود نیازمند یک طراحی سایت است، چرا که بسیاری ازمردم نیازهای خود را از طریق اینترنت تامین می‌کنند. اگر شما از جمله افرادی هستید که کالایی برای فروش دارید، با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با وردپرس می‌توانید ویترینی آنلاین از محصولات خود را به نمایش گذاشته و مشتریان بیشتری داشته باشید. 

طراحی سایت فروشگاه به طراحی وب‌سایتی اطلاق می‌شود که برای فروش کالاها و خدمات در فضای آنلاین استفاده می‌شود. این نوع وب‌سایت برای فروشندگان، تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان به منظور ارائه محصولات و خدمات به مشتریان در سراسر جهان طراحی می‌شود.

طراحی وبسایت فروشگاهی شامل طراحی رابط کاربری، صفحات محصول، سیستم پرداخت آنلاین، نمایش مجموعه محصولات، سبد خرید و مدیریت موجودی محصولات است. همچنین، برای افزایش فروش و جذب مشتریان، باید از ابزارهای تبلیغاتی انلاین مانند بازاریابی ایمیل، تبلیغات گوگل و شبکه‌های اجتماعی استفاده شود.

در این طراحی باید از طراحی ریسپانسیو پشتیبانی کند، به عنوان مثال صفحات وب‌سایت باید به طور خودکار با اندازه دستگاه‌های همراه سازگار باشند. همچنین، باید در توسعه و طراحی فروشگاه اینترنتی از امنیت فروشگاه همراه با پروتکل HTTPS استفاده شود تا اطلاعات حساس مشتریان محافظت شود.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با وردپرس یک پروژه‌ی چالش برانگیز و پیچیده است که نیازمند دانش و تجربه در زمینه‌های طراحی و توسعه وب‌سایت، بازاریابی اینترنتی و مدیریت فروشگاهی است.

آنلاین شاپ
آنلاین شاپ

طراحی سایت فروشگاهی چه مزایایی دارد؟

  • معرفی کسب و کار خود در دنیای اینترنت

 طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با وردپرس به راحتی می توانید کالا و محصولات خود را در یک محیط جغرافیایی بزرگتر به نمایش بگذارید و باعث جذب مشتریان بیشتری شوید. با این کار، کسب و کار خود را وارد دنیای اینترنت می‌کنید. همچنین به دلیل  مشغله های فراوان و نیز درگیری افراد به کارهای روزمره و عوامل دیگر،  درخواست و تمایل به سفارشات آنلاین بسیار بیشتر است. پس شما با ساخت سایت فروشگاهی اینترنتی، مسلما به تعداد مشتریانتان افزوده خواهد شد و در این صورت شانس گسترش کسب و کار شما هم زیاد خواهد شد.

  •  فروش محصولات در ۲۴ ساعت

از دیگر مزیت های طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس این است که، محدودیت زمان و مکان برای کسب و کار شما از بین خواهد رفت. یک فروشگاه آنلاین این امکان را به شما می‌دهد در هر موقع از شبانه روز محصول دلخواه خود را سفارش دهید و این مزیت را برای طراح سایت ایجاد می‌کند تا همزمان پاسخگوی مشتریان زیادی باشد و محصولات خود را به سرعت به فروش برساند.

  • کاهش هزینه راه اندازی فروشگاه

راه‌اندازی یک فروشگاه فیزیکی نیازمند هزینه خرید، اجاره، مالیات و… را به همراه خود دارد. در حالی که شما با صرفه هزینه‌ای کم می‌توانید فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید. شما با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با وردپرس۱۳ دیگر نیازی به صرف هزینه‌های خرید و اجاره ملک، مالیات و نیروهای انسانی نخواهید داشت. تنها لازم است تا با صرف هزینه منطقی و مناسب یک فروشگاه آنلاین حرفه‌ای برای کسب و کار خود راه اندازی کنید.

  • اعتبار و برند سازی

از نکات مثبت دیگر در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با وردپرس این است که،  شما از کسب و کار کوچک و محلی خود خارج می‌شوید و این کار باعث اعتبار بخشی به برند شما خواهد شد از این طریق در واقع شما وارد بیزینس های بزرگ در عرصه منطقه ای و کشوری می‌شوید.

مزایای فروشگاه اینترنتی
مزایای فروشگاه اینترنتی

 

  • سهولت در خرید

با دسترسی آسان به اینترنت، مشتریان می‌توانند به راحتی اقلام مورد نیاز خود را جستجو کرده و خرید کنند.

  •  ذخیره وقت

خرید از طریق سایت فروشگاه اینترنتی می‌تواند بسیار سریعتر و ساده‌تر باشد و به مشتریان امکان می‌دهد که زمان خود را صرف کارهای دیگر بکنند.

  • دسترسی به اطلاعات بیشتر

در سایت‌های فروشگاه اینترنتی، مشتریان می‌توانند به اطلاعات بیشتری در مورد محصولات دسترسی پیدا کنند و قبل از خرید، بتوانند با جزئیات مختلف آشنا شوند.

  •  قیمت مناسب

بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی نسبت به فروشگاه‌های سنتی قیمت های مناسب تری دارند و به علاوه بسیاری از آن‌ها تخفیف های ویژه برای مشتریان خود در نظر می گیرند.

  •  پشتیبانی و خدمات پس از فروش

بسیاری از سایت‌های فروشگاه اینترنتی  پشتیبانی و خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه می‌دهند و در صورت نیاز به کمک، همواره در دسترس مشتریان خود هستند.

دیگر مزایای ساخت وب‌سایت فروشگاهی

  • نمایش تصاویر واضح و با کیفیت از کسب و کار یا شرکت شما
  • فروش آنلاین محصولات
  • خدمات با کیفیت، سریع به کاربران
  • عدم محدودیت زمانی و فاصله جغرافیایی
  • هزینه راه اندازی پایین
  • امکان کار با تمام بازارها کشوری و حذف فاصله های بین کشور ها
  • امکان ایجاد ایمیل اختصاصی
  • ارائه آمار دقیق از فعالیت‌های فروشگاه
  • اتصال به سامانه ارسال پیامک و ایمیل

 

فروشگاه آنلاین
فروشگاه آنلاین

مزایای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با وردپرس چیست؟

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با استفاده از وردپرس دارای مزایای زیادی است. برخی از این مزایا عبارتند از:

۱- آسان بودن در استفاده: وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای آسان است که به راحتی قابل استفاده توسط هر فردی با هر سطح دانش فنی است.

۲- پشتیبانی از فروشگاه‌های آنلاین: وردپرس با افزونه‌هایی مانند WooCommerce، به شما امکان می‌دهد تا یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید و محصولات خود را به راحتی بفروشید.

۳- امکان شخصی سازی: با استفاده از قالب‌های طراحی شده برای سایت‌های فروشگاهی، می‌توانید ظاهر و امکانات سایت خود را به دلخواه تغییر دهید.

۴- قابلیت اضافه کردن افزونه‌ها: با نصب افزونه‌های مختلف، می‌توانید امکانات و قابلیت‌های جدیدی به سایت فروشگاهی خود اضافه کنید.

۵- ثبات و امنیت: وردپرس با بروزرسانی‌های منظم، ثابت و پایدار است و همچنین دارای ابزارهای امنیتی قدرتمندی است که سایت شما را در برابر تهدیدات امنیتی محافظت می‌کنند.

ووکامرس چیست؟ نقش ووکامرس در سایت فروش آنلاین

ووکامرس یکی از افزونه های وردپرس می‌باشد که به صورت تخصصی برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با وردپرس استفاده می‌شود. با استفاده از این افزونه وردپرس یک فروشگاه آنلاین با امکانات بسیار وسیع ساخته‌ می‌شود. با افزونه wocommerce  بر روی وبسایتی که با وردپرس طراحی شده است طراحی یک سایت فروشگاهی به سرعت انجام می‌شود و آماده بهره برداری است.

امکانات ووکامرس

  • آپلود تعداد نامحدودی کالا در فروشگاه
  • فروش محصولات فیزیکی و دانلودی
  • نوشتن توضیحات متن‌های تخصصی برای محصول خود
  • نوشتن نقد  و بررسی در مورد محصول
  • تعریف نامحدود ویژگی برای محصول خود
  • تعریف تعداد نامحدود دسته بندی برای وبسایت
  • کاربران می توانند محصولات شما را با هم مقایسه کنند
  • تعریف روش های مختلف ارسال
  • ایجاد سیستم حساب کاربری یا پروفایل برای مشتریان
  • روش های مختلف پرداخت
  • مقدار و تعداد فروش خود را بصورت گزارش های نموداری بررسی کنید
  • تعریف واحدهای مختلف پولی
  • سازگاری کامل با زبان فارسی
هزینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
هزینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

 

هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی با وردپرس

ساخت و طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با وردپرس احتیاج به دانش کافی در حوزه طراحی سایت و تجربه کافی در این زمینه می‌باشد و به همین دلیل بهتر است که طراحی وب سایت فروشگاه آنلاین خود را به گروه حرفه‌ای بسپارید. هزینه طراحی فروشگاه آنلاین وابسته به امکانات و قابلیت‌های پیاده شده در سایت است. تیم حرفه‌ای استودیو ۴&8 حداقل دستمزد را در نظر گرفته و با هدف حمایت از کسب و کار‌ها، مناسب ترین تعرفه‌های طراحی سایت را در نظر گرفته است. در کنار آن امکانات و خدمات حرفه‌ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی با وردپرس به شدت متفاوت است و بسته به نیازهای شما و سطح پیچیدگی پروژه، می‌تواند متفاوت باشد. هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی با وردپرس شامل مواردی مانند طراحی قالب، تنظیمات وردپرس و پلاگین‌ها، توسعه و برنامه‌نویسی خصوصیات ویژه، آموزش و پشتیبانی و … است.

به طور کلی، هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی با وردپرس در حدود ۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان تا ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان می‌تواند باشد. البته باید توجه داشت که این تخمین هزینه ممکن است با توجه به پیچیدگی پروژه و نیازهای شما تغییر کند.

تیم طراحی سایت
تیم طراحی سایت

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با استودیو هشت و چهار

 برای موفقیت در دنیای فروش آنلاین و رسیدن به یک طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با وردپرس حرفه ای و اختصاصی باید بهتر از دیگران عمل کنید. این مسیر مانند بالا رفتن از یک کوه برای رسیدن به قله است. در این راه می‌توانید با استفاده از راه بلد، سرعت بیشتری داشته باشید. مجموعه استودیو هشت و چهار با چندین سال تجربه و انجام پروژه های موفق، همراه شما در این مسیر خواهد بود. برای رسیدن به پاسخ سوالات، دریافت مشاوره رایگان و هر آنچه که لازم دارید، با ما در تماس باشید.

همچنین بخوانید:

طراحی سایت حرفه ای با وردپرس