زمانی که صحبت از طراحی سایت حرفه ای می شود اولین موردی که به ذهن می آید تفاوت بین سایت فروشگاهی و شرکتی می باشد. برای گفتن این تفاوت ابتدا باید تعریف کلی از سایت فروشگاهی و شرکتی را ارائه دهیم. در ادامه باید گفت برای صاحبان کسب و کار این موضوع بسیار حائز اهمیت است. استودیو هشت و چار از جمله شرکت های موجود در تهران است که می تواند برای داشتن یک سایت حرفه ای به شما کمک کند.

 

چگونه طراحی سایت کنیم

سایت های فروشگاهی

این نوع سایت از کامل ترین نوع سایت ها می باشد که دارای امکانات استاندارد مثل گالری محصولات و خدمات، درباره ما، تماس با ما و اخبار، امکان اتصال به درگاه بانکی بوده و می توانید از طریق آن به فروش محصولات و خدمات بپردازید. همچنین خدماتی نیز برای مشتریان وجود دارد مانند باشگاه مشتریان، قیمت خط خورده و تخفیف و غیره. تا اینجا با توجه به اطلاعات گفته شده افراد می توانند تصمیم اولیه خود را در رابطه با نوع سایت بگیرند.

سایت های شرکتی

از این سایت ها برای ارائه نمونه محصولات و خدمات بهره می برند. در اینجا هدف فروش محصولات و خدمات نیست بلکه معرفی آنها می باشد. از سری معایبی که این سایت دارد دسترسی نداشتن به درگاه بانکی می باشد. از بخش های مهم این سایت بخش درباره ما بوده که رزومه شرکت در آن قرار می گیرد.

 

شرکت طراحی سایت

مهم ترین ویژگی سایت فروشگاهی در راستای تفاوت سایت فروشگاهی و شرکتی

سادگی در طراحی

سهولت استفاده از این سایت از مهم ترین ویژگی آن می باشد اگر سایت دارای پیچیدگی باشد و افراد نتوانند با آن ارتباط برقرار کنند خوب قطعا از آن سایت استفاده نمی کنند پس باید طراحی آن به سادگی صورت گیرد.

امنیت فروشگاه

بهانه ی جذب مشتری می تواند میزان اعتمادی باشد که کاربران به فروشگاه اینترنتی پیدا می کند. از آنجایی که خرید از سایت های اینترنتی به صورت آنلاین است پس افراد باید اطلاعات کارت بانکی خود را به سایت وارد کنند پس از دیگر ویژگی یک سایت خوب امنیت درگاه های اتصال به سیستم بانکی است. برای داشتن امنیت بالا باید صاحبان این سایت ها گواهینامه SSL، فایروال و سامانه احراز هویت را فعالسازی نمایند.

 

طراحی سایت اینترنتی

ارتباط آنلاین با مشتری

کاربر باید بتواند در حین خرید ابهامات خود را در رابطه با خرید انجام گرفته را حل کند اگر این بخش ضعیف باشد اعتماد مشتری از این سایت صلب می گردد.

مزایا و معایب سایت شرکتی برای تشریح تفاوت سایت فروشگاهی و شرکتی

مزایا سایت شرکتی

۱.طراحی این سایت با کمترین هزینه و در زمان کوتاه انجام می گیرد.

۲. از دیگر موارد مهم در این سایت امکان خرید از آن در هر ساعت از شبانه روز می باشد.

۳. با توجه به اطلاع آنلاین از خرید مشتریان می توانید همزمان از تقاضا عمده مشتریان آگاه شوید و به این صورت کسب و کار خود را هوشمندانه رونق دهید.

۴. قیمت متعادل تری که از طریق خرید از این سایت ها به وجود می آید از دیگر موارد طراحی آن می باشد و این به دلیل حذف واسطه ها می باشد.

 

شرکت طراحی سایت فروشگاهی

معایب سایت فروشگاهی

۱.به دلیل نا مملوس بودن این خرید و اینکه مشتریان نمی توانند محصول را از نزدیک مشاهده کنند بسیاری از کاربران همچنان به این شکل از خرید بی اعتماد هستند.

۲. به دلیل زیاد شدن این مدل کسب و کار صاحبان این مشاغل مجبورند با توجه به متفاوت بودن قیمت ها ارزش کالا های خود را پایین اعلام کنند پس سود کمی نیز شامل حال آنها می شود.

۳. از آنجایی که این سایت ها همیشه مورد تهدید سایبری و سارقان قرار می گیرند پس حتما باید امنیت سایت بسیار بالا در نظر گرفته شود در غیر این صورت احتمال از دست رفتن سرمایه شما توسط سارقان امکان دارد.

 

ویژگی سایت شرکتی

طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی

با توجه به مطالب ارائه شده می توانید تصمیم خود را برای انتخاب یکی از این دو سایت بگیرید اگر ابهامی برایتان وجود دارد می توانید از مشاوران استودیو هشت و چار کمک دریافت کنید. استودیو هشت و چار توانسته با سابقه خود در زمینه طراحی سایت برای شرکت های مختلف در تمامی حرفه ها مشتریان خود را کاملا راضی نگه دارد و آنها را در صدر جدول نتایج سرچ گوگل در صدر قرار دهد. از دیگر خدمات شرکت: دیجیتال مارکتینگ، ساخت مستند و تیزر های تبلیغاتی، تولید محتوا، طراحی گرافیک، عکاسی و موشن گرافی، ارائه ترفند هایی برای انتشار محتوا در اینستاگرام و طراحی سایت حرفه ای با بهترین تکنیک ها و پشتیبانی رایگان تا ۶ ماه، سوشیال مارکیتینگ و… می توان اشاره کرد. در صورت نیاز به هر یک از خدمات ارائه شده با کلیک بر استودیو هشت و چار با مشاوران ما از طریق سایت ارتباط برقرار کنید.