تا به حال تجربه تولید محتوای حرفه ای داشته اید؟محتوا در واقع تمام چیزی است که در اینترنت مشاهده می‌کنید. زمانی که مطلبی رو جستجو می‌کنید و شروع به خواندن یک متن می‌کنید، در واقع یک محتوای متنی پیش روی شماست. همین اتفاق درمورد ویدئوها و تصاویر هم وجود دارد. انواع محتوا در زمینه های مختلف تمام اینترنت را پر کرده است و هرکس به نحوی از آن استفاده می‌کد. صاحب سایت برای سئو سایت و مخاطبان برای رسیدن به پاسخ پرسش هایی که دارند به سراغ این محتوا می‌رسند.

پس در واقع اهمیت محتوا نویسی بر هیچکس پوشیده نیست. چالش اصلی در این زمینه برای صاحبان سایت نیز پیدا کردن تولید کنندگان حرفه ای محتوا است. در این مطلب قصد داریم شما را با منبع تولید محتوای حرفه ای در تهران و در دیگر نقاط کشور آشنا کنیم. همراه ما باشید. 

تولید محتوای حرفه ایاهمیت تولید محتوای با کیفیت چیست؟

تولید محتوا به فرآیندی گفته می شود که یک شرکت با آموزش نیروهای متخصص در زمینه تولید محتوای متنی، ویدئویی، و غیره خدمات یک سازمان و یا یک شرکت خدماتی، و یا فروشگاهی را با ایجاد یک محتوای بهینه سازی شده برای موتورهای جستجوی گوگل، و همچنین شبکه های اجتماعی پر مخاطب را معرفی می کند. در واقع ما با محتوایی که تولید می‌کنیم شناخته می‌شویم. تولید محتوای حرفه ای از جهات مختلفی مورد اهمیت است. به عنوان مثال:

  • رتبه گرفتن در گوگل و بهبود سایت
  • جذب مخاطب و کاربر
  • افزایش روند فروش
  • برندسازی

یک محتوای جذاب می‌تواند سایت شما را در رقابت با سایت های دیگر پیروز کند، مخاطبان را به سمت شما بکشاند و فروش شما را افزایش دهد. تفاوتی ندارد سایت شما چقدر خوب طراحی شده باشد، دانش فنی و سرمایه شما چقدر زیاد باشد، تا زمانی که محتوای حرفه ای نداشته باشید، کار به جایی نخواهید برد. 

تولید محتوای حرفه ای  برای فروشگاه اینترنتی

زمانی که شما یک فروشگاه اینترنتی را راه اندازی می کنید یکی دغدغه های مهم شما این است که این فروشگاه اینترنتی چگونه بتواند محصولات خود را به مشتریان و کاربران اینترنتی معرفی نماید.برای این که خدمات یک فروشگاه اینترنتی بتواند در صفحات اول موتور جستجوی گوگل دیده شود می بایست محتوای نگارش شده برای فروشگاه اینترنتی به صورت سئو شده در وبسایت درج شود.به همین منظور خیلی مهم است که فرآیند طراحی سایت فروشگاهی به صورت سئو شده با محتوای با کیفیت انجام شود.

محتوا نویسیتولید محتوا در اینستاگرام

تولید محتوای حرفه ای  در اینستاگرام دنیای متفاوتی نسبت به تولید محتوا برای وب سایت دارد، به طور کلی زبان اینستاگرام با زبان وب سایت متفاوت است.و یک اشتباه رایجی که اکثر افراد در زمان تولید محتوا برای اینستاگرام مرتکب می شوند این است که محتوای اینستاگرامی را با محتوای وب سایتی اشتباه می گیرند.پس شما باید توجه داشته باشید که برای تولید محتوای اینستاگرامی حتما به یک شرکت تولید محتوای معتبر مراجعه نمایید.

تولید محتوا برای پیج تبلیغاتی

پیج های تبلیغاتی هم تولید محتوای آنها دارای حساسیت های خاصی می باشد.چرا که دیگر مردم گوششان از شنیدن تبلیغات گزاف و دروغین پر شده است.در زمان تولید محتوای حرفه ای  برای پیج های تبلیغاتی ما باید سعی کنیم به نوعی اعتماد کاربران اینترنتی را جلب نماییم و در پیج های تبلیغاتی توصیه می شود که ابتدا اصلا به بحث فروش و درآمدزایی هیچگونه توجهی نشود و بیشتر تمرکز تولید محتوا بر روی جلب اعتماد کاربران اینترنتی باشد.

تولید محتوای سئو شده

سئوکارها و صاحبان سایت به خوبی می‌دانند محتوای سئو شده چیست و چه ارزشی برای اعتبار سایت دارد. موتورهای جستجوگر مخصوصا گوگل دارای یک سری الگوریتم ها و قواعد برای محتوا هستند تا به وسیله آن بتوانند محتوای با ارزش را جدا کرده و اعتبار بدهند. اجرا کردن این قواعد در تولید محتوا بسیار مهم است. در مجموعه هشت و چهار می‌توانید محتوای باکیفیت و سئو شده را مطابق موضوعات خود به دست آورید.

محتوای سئو شدهتولید محتوا در تهران

 این روزها سهم زیادی از موفقیت کسب و کارهای اینترنتی به تولید محتوای حرفه ای درجه یک و حرفه‌ای وابسته است. به همین دلیل خدمات تولید محتوا در تهران ارزش زیادی دارند و می‌توانند به شما برای دیده شدن در میان دیگر رقبا کمک زیادی کنند. برای استفاده از خدمات تولید محتوا دو راه وجود دارد؛ یکی استخدام یک کارشناس محتوا به صورت ثابت، و دیگری مراجعه به شرکت‌های بازاریابی محتوا در تهران. استفاده از هر یک از این دو روش به نوع فعالیت شما بستگی خواهد داشت.

مزایای تولید محتوای سئو شده

یکی از فاکتورهای بسیار مهمی که رعایت آن در تولید محتوای حرفه ای اهمیت بالایی دارد اصول سئو هستند. سئو (SEO) مخفف عبارت Search Engine Optimization و به معنای بهینه‌سازی موتورهای جستجو است. در واقع اصول سئو اصولی هستند که با رعایت آن‌ها می‌توانید رتبه وبسایت خود را در نتایج جستجوی گوگل بهبود دهید. وبسایتی که اصول سئو در محتواهای آن رعایت نشوند به هیچ وجه دیده نخواهد شد.

علاوه بر این باید توجه داشته باشید که معمولاً کاربران به صفحات دیگر در نتایج جستجوی خود توجهی ندارند. به همین دلیل اگر می‌‌خواهید در میان دیگر رقبا دیده شده و موفق شوید باید وبسایت خود را به صفحه اول گوگل برسانید. تولید و انتشار محتواهای سئو شده یکی از بهترین و موثرترین روش‌ها برای رسیدن به این هدف است.

تولید محتوا ویدئویی

تولید محتوای ویدیو یکی از جذاب ترین روش های تولید محتوای حرفه ای می باشد که تاثیر بسیار زیادی هم در ذهن مخاطب می تواند ایجاد کند، به خصوص برای آن دسته از مخاطبینی که زیاد حوصله مطالعه کردن فصل های کتاب و متون مختلف را ندارند و تماشای ویدئو را ترجیح می دهند.
البته نکته بسیار مهمی که برای تولید محتوای ویدئویی وجود دارد این است که ویدیوی مورد نظر باید با استفاده از نرم افزار های ویرایش فیلم به خوبی ویرایش شود، تا بتواند پیام مناسبی را به مخاطب خود منتقل کند.

تیم تولید محتواتولید محتوای حرفه ای توسط استودیو هشت و چهار

رویایتان را در تولید محتوا به واقعیت می رسانیم. استودیو هشت وچار با بکارگیری نویسنده های متخصص در تمامی زمینه های کسب و کار با نویسنده حرفه ای سئوکار توانسته است علاوه بر حفظ و کنترل کیفیت، هزینه تولید محتوا را برای بازاریابی محتوایی سایتتان به طرز قابل ملاحظه ایی کاهش دهد. در این مجموعه می‌توانید فرایند طراحی سایت، سئو و بهینه سازی، تولید محتوا و کلیه فعالیت های دیجیتال مارکتینگ را از صفر تا صد به دست افراد حرفه ای و متخصص بسپارید.