محتوا مناسب برای گوگل باید شرایطی داشته باشد که این موتور جستجو گر آن را در صدر جستجوی خود قرار دهد. این قضیه دغدغه ی بی پایان بازاریابان محتوا و افرادی است که می خواهند کسب و کار خود را رونق دهند. یک چالش همیشگی تولید محتوا جذب کردن مخاطبان به موضوع ما است. برای مثال شما در گوگل عبارت روش های جدید فروش دیجیتال را سرچ می کنید و روی یکی از لینک های موجود کلیک می کنید ولی زمانیکه مطلب بالا می آید یک محتوا کلی در رابطه با فروش دیجیتال می باشد پس این محتوا به درد شما نمی خورد و سریعا از صفحه خارج می شوید و چون دوران کوتاهی در آن صفحه بودید این یعنی مطالب فوق متناسب با درخواست شما نبوده پس گوگل آن را یک محتوا مناسب نمی داند. در ادامه شما را با ترفند هایی برای تولید محتوا عالی به منظور بالا آمدن در سرچ گوگل آشنا خواهیم کرد.

تولید محتوا برای گوگل و تخصص

اولین قدم برای تولید محتوا مناسب برای گوگل ثابت کردن استحقاق تان برای این موتور جستجو گر است. اولین کار اختصاص بخشی از سایت تان برای بیان کردن موضوع و اهدافتان است. دوم اینکه اگر بحث مورد نظر علمی و یا دارای موضوعی تخصصی است در قسمتی از جوایز و تحصیلات مربوطه بنویسید. یک متن جانبی که شرح مختصری از بیوگرافی می باشد را در انتها بیاورید که زیاد طولانی نباشد و در نهایت برند یا نام تجاری خود را در سطح اینترنت بسازید. هرچه گوگل بیشتر نام تجاری را ببیند مدرک بیشتری دارد که نشان دهد شما یک متخصص هستید.

 

انتخاب موضوع برای تولید محتوا

اقتدار یا مرجع بودن در موضوع در رابطه با محتوا مناسب برای گوگل

مهم ترین نکته برای مرجع بودن خلق محتوای عالی است. کلید رتبه بندی شدن برای یک عبارت شگفت انگیز بودن آن است. یعنی محتوا شما باید موضوع را عمیق تر و گسترده تر از بقیه سایت ها بیان کند. طولانی بودن محتوا باعث پرداختن بیشتر به جزئیات می شود ولی بلند بودن متن رابطه تنگاتنگی با رتبه بندی گوگل دارد پس برای نشان دادن مرجع بودنتان به گوگل موضوع را از زوایای مختلف پوشش دهید.

 

موضوع جالب برای تولید محتوا

تولید محتوا مناسب برای گوگل و قابل اعتماد بودن

خوب قطعا برای گوگل مهم است که کاربرانش به یک صفحه تقلبی و کلاهبردار وارد نشوند. پس با یک سایت مطمئن و ایمن خیلی سخت نیست که اعتماد آن را جلب کنید. مهم ترین نکته در این بخش این است که باید از پروتکل اچ.تی.تی.پی.اس به جای اچ.تی.تی.پی بر روی سایت استفاده کنید. این حرکت نشانه احتیاط بسیار بالای سایت می باشد. سرقت ادبی را در پیش نگیرید یعنی اطلاعات یک سایت دیگر را کپی نکنید اگر گوگل متوجه این قضیه شود شما را جریمه نقدی کرده و از آوردن شما در صدر جستجوی خود جلوگیری می کند.

 

ترفند های تولید محتوا

هدف جستجو

کسب و کار گوگل نشان دادن نتایج مرتبط به جستجو کاربران است پس تمرکز آن بیشتر بر نیت جستجو است تا انطباق کلید واژه های جستجو یعنی هدف گوگل نشان دادن نتایج همسو با عبارتی است که کاربر به دنبال سرچ آن است نه فقط اینکه موضوعاتی را بالا بیاورد که منطبق با کلید واژه های جستجو باشد.

 

تولید محتوای خلاقانه

بک لینک

بک لینک های داده شده به محتوا شما که توسط سایت دیگر منتشر می شود برای گوگل نشان دهنده رای محبوبیتی است که برای شما در نظر می گیرد. یعنی اگر سایت های متعددی بک لینک هایی به بخشی از مطلب سایت شما ارجاع بدهند گوگل متوجه می شود مطلب شما مرتبط است. نحوه ساخت بک لینک مناسب این است ابتدا محتوای عالی بنویسید که افراد به طور طبیعی بخواهند به آن لینک بدهند یعنی محتوا باید عمیق باشد، موضوعات زیادی را پوشش دهد، گرافیک با کیفیت داشته باشد و دارای پژوهشی اصیل باشد.

 

شرکت تولید محتوا چیست

سرعت صفحه

مهلتی که افراد در انتظار باز شدن سایت می باشند معمولا ۳ ثانیه است. گوگل سایت هایی را که سرعت بیشتری نسبت به بقیه دارند را در رتبه ی بالاتری قرار می دهد. چند را ساده برای افزایش سرعت سایت عبارتند از: درخواست های اچ.تی.تی.پی را به حداقل برسانید، از میزبان وب پر سرعت استفاده نمایید، فشرده کردن تصاویر بزرگ، فایل را استخراج کرده و ترکیب کنید.

 

الزامات تولید محتوا

شرکت طراحی سایت و تولید محتوا در تهران

استودیو هشت و چار توانسته با سابقه خود در زمینه تولید محتوا مناسب برای گوگل سایت های بسیاری را در راستای بالا بودن در رتبه بندی گوگل یاری دهد. از دیگر خدمات شرکت: دیجیتال مارکتینگ، ساخت مستند و تیزر های تبلیغاتی، تولید محتوا، طراحی گرافیک، عکاسی و موشن گرافی، ارائه ترفند هایی برای انتشار محتوا در اینستاگرام و طراحی سایت حرفه ای با بهترین تکنیک ها و پشتیبانی رایگان تا ۶ ماه، سوشیال مارکیتینگ و… می توان اشاره کرد. در صورت نیاز به هر یک از خدمات ارائه شده با کلیک بر استودیو هشت و چار با مشاوران ما از طریق سایت ارتباط برقرار کنید.