در حال حاضر با توجه به شرایط جوامع که اکثریت افراد شاغل هستند و یا دسترسی به تمامی مراکز خرید را ندارند و یا با توجه به بحران هایی مانند کرونا افراد نتوانند مستقیم به مراکز ارائه کننده خدمات و محصولات بروند. البته که موارد دیگری نیز مثل برخورداری از مزیت خرید ۲۴ ساعته هم دلیلی بر طراحی سایت برای مشاغل می باشد. در اینجا باید به این نکته توجه کنیم که بسیاری از کسب و کار ها هستند که به دلیل سود پایین و ایجاد نکردن هزینه اضافی در حرفه خود نیازی به طراحی سایت و فروش آنلاین را در شغل خود نمی بینند. حال شما را با دلایل نیاز داشتن و نداشتن مشاغل مختلف به داشتن سایت آشنا خواهیم کرد.

 

چگونه طراحی سایت کنیم

دلایلی بر نیاز نداشتن به طراحی سایت

طبق آخرین تحقیقات به عمل آمده بیش از نیمی از مشاغل در کشور ما فاقد سایت و یا فروش آنلاین می باشند حالا این مورد می تواند به دلایل مختلف مانند نداشتن سرمایه ای برای اینکار یا عقیده نداشتن به این مدل فروش و ادامه دادن به فروش سنتی خود باشد. البته نباید این نکته را از یاد ببرید که با توجه به نحوه خرید فعلی اکثریت اگر افراد نشانه ای از محصولات و خدمات شما در اینترنت نیابند خوب قطعا به گونه ای دیگری به دنبال شما نخواهند گشت.

مشاغل کوچک و طراحی سایت

برای مشاغل کوچکی که نگران هزینه بر بودن طراحی سایت هستند باید گفت با توجه به حجم شغل آنها یک سایت ساده با هزینه ای پایین می تواند پاسخگوی نیاز آنها باشد. البته که بعد از گسترش مهارت و شغل خود می توانند سایت خود را ارتقا بدهند و فعالیت بیشتری داشته باشند.

 

طراحی سایت اختصاصی

نکات ابتدایی در راستای طراحی سایت برای مشاغل کوچک و کم درآمد

مطمئن شوید که سایتتان mobile friendly باشد

امروزه تعداد افراد بیشتری هستند که به جای استفاده از کامپیوتر های شخصی از تلفن های هوشمند برای دیدن سایت ها استفاده می شود. پس برای افزایش بازدید و فروش سایتتان حتما باید این ویژگی را به آن اضافه کنید.

SEO را فراموش نکنید

اگر می خواهید با توجه به کوچک بودن سایتتان باز هم حرفه ای محسوب شود طراحی سایت خود را به افرادی بسپارید که بتوانند SEO خوبی برای شما ایجاد کنند. ایجاد کردن  SEO مطلوب نیازمند نکاتی است که شاید در نگاه اول آسان باشد ولی رعایت همه ی این نکات در کنار هم وظیفه متخصصین با تجربه در حوزه طراحی و ارائه خدمات سایت می باشد.

 

طراحی سایت فروشگاهی

تغییر دادن وب سایت

نگران این نکته نباشید که اگر من در حال حاضر سایتی کوچک بزنم و در آینده پیشرفت کنم حال این سایت را چه کنم و یا اینکه هزینه ای مجدد برای آن صرف کنم. در راستای پاسخ به این سوالات باید گفت که سایت ها قابلیت به روز رسانی دارند. اگر شما سایت را یک رستوران در نظر بگیرید می توانید منوی آن را که همان شرایط سایت است را تغییر بدهید و با بیشتر شدن درآمد و کسب سود بیشتر هزینه ای بیشتر برای این موضوع صرف کنید.

شما هایی که فکر می کنید به طراحی سایت نیاز ندارید این نکته رو یادتون نره

هستند مشاغلی که خدمات ارائه می کنند ولی از آنجایی که یکی از ویژگی های ذاتی خدمات غیر مملوس بودن آن می باشد پس شرکت هایی مانند شرکت های معماری و یا تولید سازه های فلزی نیاز دارند که حداقل خود را از طریق سایت معرفی کنند و خدمات خود را ملموس تر کنند. در حال حاضر بسیاری از فروشگاه های مواد غذایی، پوشاک، لوازم خانه و یا مشاغل دیگر مانند املاک، اتو گالری ها و میوه فروشی ها که کمتر کسی فکر می کرد روزی طراحی سایت کنند هم اکنون دارای سایتی برای معرفی خود و فروش محصولات هستند. نتیجه گیری کلی این است که حتی اگر در معدن کار می کنید روزی به این فضای فروش نیاز پیدا خواهید کرد.

نمونه طراحی سایت

شرکت طراحی سایت و تولید محتوا در تهران

استودیو هشت و چار توانسته با سابقه خود در زمینه طراحی سایت برای شرکت های مختلف در تمامی حرفه ها مشتریان خود را کاملا راضی نگه دارد و آنها را در صدر جدول نتایج سرچ گوگل در صدر قرار دهد. از دیگر خدمات شرکت: دیجیتال مارکتینگ، ساخت مستند و تیزر های تبلیغاتی، تولید محتوا، طراحی گرافیک، عکاسی و موشن گرافی، ارائه ترفند هایی برای انتشار محتوا در اینستاگرام و طراحی سایت حرفه ای با بهترین تکنیک ها و پشتیبانی رایگان تا ۶ ماه، سوشیال مارکیتینگ و… می توان اشاره کرد. در صورت نیاز به هر یک از خدمات ارائه شده با کلیک بر استودیو هشت و چار با مشاوران ما از طریق سایت ارتباط برقرار کنید.