اگر به آینده ی کسب و کاری که داری فکر میکنی پس ادامه این مقاله رو از دست نده. یکی از راه هایی که می تواند شما را در اوج قله موفقیت برساند برند شدن است اینکه شما خاص باشید و مشتریان مخصوص خود را داشته باشید از بزرگترین اهداف یک شغل می باشد. اما مردم باید به گونه ای شما را بشناسند یکی از این راه های شناسایی طراحی لوگو منحصر به فرد که فقط مخصوص شما باشد است. طراحی لوگو در تهران با وجود شرکت های بسیاری که برای این کار در حال فعالیت هستند راحت نیست پس باید ویژگی های بهترین شرکت طراحی لوگو را بشناسید تا انتخابی مناسب داشته باشید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

تعریفی از لوگو

کلمه ی لوگو یک واژه ی لاتین است و به معنی یک نشان گرافیکی است که می تواند از اشکال و یا حروف تشکیل شده باشد. شما با لوگو به مردم معرفی می شوید و در ذهن آنها می مانید. تمامی شرکت های معروفی که هم اکنون در سراسر جهان شناخته شده اند لوگویی انحصاری برای خود دارند. لوگو دارای انواع مختلفی است مانند تصویری، تایپی و یا ترکیبی از هر دو که ما در مقاله لوگو تصویری بهتر است یا لوگو تایپ به طور مفصل برای شما مطالبی را در رابطه با انواع لوگو ها توضیح داده ایم. اینکه شما از کدام یک استفاده کنید به تجربه ی شرکت طراحی لوگو بر می گردد که با توجه به تخصص خود می تواند با آشنایی با کسب و کار شما تصمیمی درست را بگیرد.

قیمت طراحی لوگو

از دلایلی که باید برای طراحی لوگو سرمایه گذاری کنیم:

  • همانطور که اشاره شد برای ماندگاری در ذهن کاربر و تبدیل شدن شما به یک برند معروف حتما باید لوگویی عالی داشته باشید. شرکت های اپل و یا نایک را ببینید که چگونه در کل دنیا دارای مشتریان بسیاری هستند و شما با دیدن فقط یه تیک سریعا تصویر شرکت نایک در ذهن تان نقش می بندد.
  • تنها برای معرفی نیست خوب این یعنی چی؟ ببینید شما باید علاوه بر ماندگاری بتوانید با چشم نوازی لوگو ی مورد نظر توجه همگان را به خود و کسب و کارتان جلب کنید.
  • برای پیروزی در رقابت باید طراحی لوگو ی شما به خوبی صورت گیرد. خوب قطعا در هر شاخه ای از کسب و کار ها هستند عده ای که در حال رقابت هستند و شما نیز از این قائده مستثنا نیستید اما شرط پیروزی تمایز شما نسبت به آنها می باشد.

بهترین طراح لوگو ایران

راه های تشخیص بهترین شرکت طراحی لوگو در تهران

  • سابقه کاری و تجربه شرکت مورد نظر بسیار اهمیت دارد. اگر شرکتی به طراحان و سابقه خود اعتماد داشته باشد قطعا نمونه کار های خود را در سایت شرکت قرار خواهد داد پس حتما از این قسمت بازدید نمایید.
  • نظر کاربران شرکت برای اعتماد کردن به آن قابل توجه است. پس حتما از باشگاه مشتریان آن دیدن نماید و کامنت های مشتریان را اگر دارای صفحه ای در شبکه های اجتماعی می باشد بخوانید.
  • تجربه کار با شرکت های معروف و بزرگ را دارا باشد. همانطور که گفته شد میزان موفقیت یک شرکت به لوگو آن بر می گردد پس اگر با شرکت های بزرگ همکاری داشته است حتما می تواند برای شما لوگویی شکیل را طراحی کند.
  • خوش قول باشند اعتبار چیزی است که برای هر کسب و کاری نیاز است و این مسئله با اندکی تحقیق در بین مشتریان شرکت طراحی لوگو قطعا بدست می آید.

خدمات طراحی لوگو

کیفیت کار را فراموش نکنید

ببینید توجه به کیفیت طراحی گرافیکی لوگو بسیار مهم است. به هر حال شما برای شناخته شدن نیازمند تبلیغات در بیلبورد ها، رسانه ها، کارت های ویزیت و… هستید که خوب لوگو باید در هر ابعادی بتواند واضح و خوانا باشد. استودیو هشت و چار از شرکت هایی است که می تواند برای طراحی لوگو در تهران به شما صاحبان مشاغل عزیز کمک نماید. تمامی نکاتی که گفته شد از اصولی است که یک تیم طراحی حرفه ای باید آن را رعایت کنند و ما این تضمین را می دهیم که ما از این اصل مستثنا نیستیم و هدف ما یاری شما در مسیر موفقیت و برند شدن است.

طراحی لوگو حرفه ای

طراحی انواع لوگو در تهران

لوگو هایی بسیار هستند که قطعا شما مشاهده کرده اید اما کدام از آنها در ذهن تان مانده است؟ قطعا تعداد اندکی و خصوصیتی که باعث این ماندگاری شده است تک بودن آن لوگو است. خوب حالا هدف تان چیست؟ اینکه باز هم به عنوان یک کسب و کار کوچک به مسیر خود ادامه دهید یا  برترین در حرفه خود باشید؟ حق انتخاب با شماست اگر خواهان موفقیت باشید مشاوران ما به صورت رایگان آماده راهنمایی شما عزیزان هستند که با توجه به ویژگی های شغل شما یک لوگو خاص را برای شما طراحی کنند برای قدم گذاشتن در این مسیر کافی است با کلیک بر استودیو هشت و چار با ما ارتباط برقرار کنید.