روی صحبت ما در این مطلب با مدیر سالن های زیبایی است که می خواهند به یک برند در کل ایران تبدیل شوند. این حرف یک شعار نیست بلکه باید هدفی برای تمامی شما عزیزان باشد همیشه با بلند پروازی می توان به موفقیت های بزرگ دست پیدا کرد. البته که فقط با فکر کردن به یک هدف نمی توان به آن دست پیدا کرد بلکه باید در راه رسیدن به آن قدم هایی را نیز بردارید. اولین گام ها در این راه طراحی یک لوگو منحصر به فرد و دومین گام فعالیت و تبلیغات در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، واتس اپ و… می باشد. ما ابتدا در این مقاله می خواهیم به طور تخصصی در رابطه با طراحی لوگو آرایشگاه زنانه برایتان صحبت کنبم چرا که این مرحله بزرگترین و بنیادی ترین قدم است. در ادامه با ما همراه باشید.

لوگو سالن زیبایی

لوگو چیست و برای چه مواردی طراحی می گردد؟

شاید اولین سوالی که در ذهن شما پیش بیاید در رابطه با خود لوگو باشد که چیست و چگونه طراحی می گردد؟ لوگو یک نشانه یا یک علامت است که برای هر زمینه کسب و کاری به طور خاص طراحی می گردد یعنی کپی برداری در این طراحی ممنوع است. این نشانه باید بتواند شما را به افراد معرفی کند و در ذهن آنها ماندگار نماید. در گذشته شاید خیلی این نماد مورد توجه قرار نمی گرفت صاحبان مشاغل بر این پایه تفکر خود را گذاشته بودند که با کیفیت بالا، بسته بندی عالی و یا ارائه یک خدمت می توانند نظر مردم را به خود جلب کنند ولی در حال حاضر با توجه به گسترش حرفه های مختلف و افزایش تعداد رقبا نیاز به یک نشان خاص احساس می شود. شما همین الان اگر اندکی فکر کنید و یا یک مشاهده به اطراف خود بیندازید با لوگو های مختلفی از صنایع متفاوت روبه رو می شوید. اپل، نایک، ادیداس و یا برند های داخلی مانند امرسان، هواپیمایی هما و ماهان و… تمامی این اسم ها و لوگو های آنها برای ما آشنا هستند.

لوگو آرایشگاه زنانه حرفه ای

طراحی لوگو آرایشگاه زنانه

مشتری باید در ابتدا با برند و نام سالن شما آشنا باشد تا از آرایشگاه شما وقت رزرو نماید به خودی خود که افراد بدون هیچ زمینه ای وارد سالن شما نمی شوند تا از خدمات شما بهره ببرند پس برای آشنایی افراد با شما نیازمند یک لوگو خاص هستید. طراحی لوگو سالن زیبایی باید مفهومی باشد و ارتباطی مستقیم بین شما و شخصیت مخاطب به وجود آورد. نیازی نیست این لوگو بسیار پیچیده باشد سادگی را در نظر بگیریم تا افراد به راحتی با ما ارتباط برقرار نمایند. این نماد باید بتواند بیان کننده خدمات شما با بهترین تصویر باشد پس همانطور که متوجه شده اید کشیدن طرحی که بتواند تمام این ویژگی های را داشته باشد راحت نیست در نتیجه همین الان می توانید با کلیک بر طراحی لوگو حرفه ای و زیبا با استودیو هشت و چار تماس بگیرید و این کار را به ما بسپارید.

 

لوگو شینیون کار

برای طراحی لوگو آرایشگاه زنانه چه مراحلی را باید طی کنیم؟

  • قوه ی دیداری افراد به خصوص خانوم ها که بیشتر با خدمات شما سر و کار دارند را دست کم نگیرید پس استفاده از رنگ های جذاب و هماهنگ مهم ترین مرحله است. پیشنهاد ما استفاده از پالت های رنگی متناسب با اخلاقیات خانوم ها مثلا رنگ های سفید و طلایی و یا سفید و مشکی می باشد.
  • لوگو طراحی شده باید بتواند خدمات شما را به بهترین نحو اجرا کند مثلا اگر به طور تخصصی در رابطه با ناخن و یا مو کار می کنید این مورد باید در لوگو به نوعی نشان داده شود.
  • اگر به پیشرفت کار خود در سایر شهر های دیگر فکر می کنید پس باید لوگو شما در مکان ها و با زبان های دیگر نیز قابل درک باشد و البته که از نظر هر قشری با هر دیدگاهی جذاب باشد.
  • اگر می خواهید در کنار لوگو خود جدای از تصویر عبارتی را نیز درج کنید فراموش نکنید که کلماتی که استفاده می کنید باید بیشترین ارتباط را با خدمات شما داشته باشد.
  • درج نام در لوگو مورد نظر بسیار مهم است و باید به بهترین نحو انجام گیرد البته که قبل از درج لوگو باید نامی خوب برای سالن خود انتخاب نمایید.

 

لوگو آرایشگاه زنانه طلایی

انواع لوگو ها

لوگو ها در ۳ دسته قرار می گیرند لوگو تصویری، لوگو تایپی و لوگو ترکیبی. لوگو تصویری همانطور که از نام آن پیداست فقط از اشکال در طراحی آن استفاده می گردد و در لوگو تایپی فقط از حروف و کلمات. لوگو ترکیبی نتیجه ای از استفاده از لوگو تایپی و لوگو تصویری است موردی که برای سالن های زیبایی بسیار مناسب است.

 

بهترین طراح لوگو تهران

طراحی لوگو شینیون کار

انواع لوگو شینیون کار ؛ لوگو برای بافت مو ؛ لوگو ناخن کار ؛ لوگو کراتین کار ؛ لوگو آرایشگاه مردانه و … در طراحی های زیبا و منحصر بفرد مطابق نیاز شما عزیزان با قیمت مناسب طراحی میشود.

برای برخورداری از یک لوگو خاص همین الان اقدام کن

برای برتری در میدان رقابت باید بهترین باشی چه از لحاظ کیفیت خدمات و یا از نظر ظاهر کاری. کیفیت کار دست خودتان است اما برای برخورداری از یک لوگو تک و ایده آل ما تضمین می دهیم که شما را در میان رقبایتان به برتری برسانیم. تیم طراحان ما بسیار جوان و خلاق هستند و بدون کپی برداری کار طراحی لوگو برند شما را انجام می دهند. برای برقراری ارتباط با همکاران ما با کلیک بر استودیو هشت و چار از طریق سایت می توانید اقدام نمایید.