مدیر یک هتل یا مهمانسرا هستید و هنوز نمیدانید چرا باید اقدام به طراحی سایت هتل نمایید؟ با ما تا انتهای این مطلب همرا باشید تا شما را با مزایای طراحی وبسایت هتل آشنا کرده و یه پیشنهاد عالی ارائه کنیم. چراکه با افزایش حجم سفرهای تجاری و تفریحی ، سیستم رزرو آنلاین اهمیت ویژه ای پیدا کرده است.

طراحی سایت هتل و مهمان سرا

چرا به طراحی سایت هتل نیاز داریم؟

امروزه با گسترش خرید اینترنتی بلیط و رزرو هتل؛ مردم به دنبال بهترین و ارزانترین هتل ها هستند تا قبل از سفر آنرا رزرو کرده و باخیال راحت به سفر بروند. پس با این حجم از استقبال از سیستم رزرو آنلاین ، حتما بعنوان یک مدیر هتل و مهمانسرا به آن فکر کرده اید. اما سوال اینجاست به سراغ آژانس های مسافرتی برویم و یا خودمان اقدام به طراحی سایت کنیم؟

بررسی همکاری با آژانس های مسافرتی

یک شرکت آژانس مسافرتی بعنوان واسطه ی سیستم رزرواسیون هتل حتما به شما مراجعه کرده و شما را برای درج اطلاعات هتل یا مهمانسرای تان پرزنت کرده است. این جلسه ذهن شما را مشغول کرده است که با آنها همکاری کرده و کمیسیون پرداخت کنید و یا اینکه خودتان اقدام به ساخت سایت هتل نمایید؟ شما با همکاری با آژانس مسافرتی مجبور به پرداخت کمیسیون هستید. چراکه آنها مشتری را برای شما پیدا کرده و این مبلغ را میبایست پرداخت کنید. اما چرا واقعا اینکار را میکنید؟ درحالیکه میتوانید با ساخت سایت رزرو آنلاین ، تمامی این بخش ها را خودتان انجام داده و فقط یک بار هزینه ی ساخت سایت را پرداخت نمایید. بعلاوه اینکه شما در صورت همکاری با آژانس های مسافرتی هیچ دسترسی مستقیمی قبل از سفر به آنها ندارید و این یک نکته منفی در هتل داری به شمار میاید و همه چیز از طریق واسطه کنترل و منتقل میشود.  از جمله مزایای طراحی سایت هتل عبارتند از :

سری که درد نمیکنه رو دستمال نمیبندن

این یک ضرب المثل بسیار درستی است که اینجا دقیقا همخوانی دارد. وقتی شما میتوانید یک وبسایت داشته باشید که تماما زیر نظر خودتان کنترل شود، صفر تا صد سود حاصل از ارائه خدمات رزرواسیون آنلاین در سایت هتل به شما تعلق پیدا کند و همه سیاست های خودتان را به راحتی پیاده کنید، چرا باید با یک آژانس مسافرتی همکاری کنید و دائم نگران این باشید که فردا روز هم این اژانس پابرجاست یا نه؟ همچنین شما با همکاری با آژانس مسافرتی ، فرصت طلایی برند سازی هتل خود را از دست میدهید و این به معنای یک باخت غیر قابل جبران میباشد. پس در نتیجه پیشنهاد ما به شما این است حتما و حتما برنامه ی طراحی سایت هتل را با یک شرکت طراحی سایت حرفه ای در تهران کلید بزنید و زمان خود را بیش از این از دست ندهید.

طراحی سایت هتل و مسافرخانه
طراحی سایت هتل و مسافرخانه

این مطلب را فقط مدیران هتلی که به برندسازی فکر میکنند بخوانند!!!

این قسمت حاوی توصیه هایی بی نظیر است که صرفا بدرد مدیرانی میخورد که آینده طلایی برای هتل یا مهمانسرای خود مدنظر دارند و از الان دور نمای خوبی برای آن متصور هستند. اگر میخواهید یک هتل مشهور داشته باشید ، باید گام های ابتدایی را بدرستی طی کرده باشید. هیچ هتلی یک شبه مشهور نشده است و در بین مسافران محبوبیت کسب نکرده است. آن چیزی که مهم است این میباشد شما با طراحی سایت هتل قادر به تحلیل اطلاعاتی هستید که هرگز از روش های دیگر به آن دست پیدا نمیکردید. از جمله ی این اطلاعات میتوان به آنالیز علاقه مندی های مشتریان میباشد. شما متوجه میشوید آنها بیشتر چه چیزی سرچ میکنند؟ به چه مدل اتاقی با چه ویژگی هایی علاقه دارند؟ چقدر خدمات شما برای انها رضایت بخش یا نامطلوب بوده و ایراد کار شما در چیست؟ به راحتی با دریافت اطلاعات تماس با آنها میتوانید پیشنهادهای آفر بی نظیر برایشان طراحی کنید و در اختیارشان بگذارید. همچنین میتوانید در جهت برند سازی و قرار گرفتن در لینک اول گوگل فعالیت کرده و با کار کردن روی سئو سایت هتل ، یک اتفاق رویایی را برای هتل خود رقم بزنید. کارهایی که هرگز بدون طراحی سایت یا همکاری با آژانس های مسافرتی نمیتوانید انجام دهید. پس اگر شما به دنبال آینده ی متفاوتی برای هتل خود هستید ، میبایست متفاوت فکر کنید و گام های خود را درست ، مطمئن و با تدبیر بردارید.

برای طراحی سایت هتل با سیستم رزرواسیون آنلاین همین حالا با استودیو هشت و چار تماس بگیرید و بصورت رایگان و تخصصی مشاوره دریافت کنید.

یکی از نمونه وبسایت های شرکتی ، سایت هتل و مهمانسراست که هر کسب و کاری که به توسعه ی خود و ارائه بهترین خدمات به مسافرین فکر میکند به فکر طراحی سایت هتل و ارائه خدمات رزرواسیون انلاین می افتد. بسیار مهم است شما قبل از اقدام به سفارش طراحی سایت، نمونه کارهای آنها را بررسی نمایید.

دهکده پروتئین

 

عمتک

 

تکنومتال

[reasons title="چرا استدیو هشت و چار؟" desc="انتخاب شرکت طراحی سایت با نمونه کار حرفه ای و تعرفه مناسب ، کار بسیار مهمی است. چراکه وبسایت شما بعنوان بخشی از هویت برند شماست و ما در کنار شماییم تا به بهترین شکل برند خود را معرفی کنید. اعتماد شما، سرمایه ی ماست. تیم طراحان استدیو هشت و چار با استفاده از دانش خود و شناخت اهداف کسب و کار شما، سعی دارد به بهترین شکل خدمات طراحی سایت و سئو سایت شما را عرضه کرده و بعنوان واسطه میان کسب و کارها و دنیای دیجیتال مارکتینگ به خوبی عمل کند. همین حالا با ما تماس بگیرید و برای یک تغییر شگفت آور آماده شوید." reasons_type="icon_type" icon_fontawesome="fas fa-tv"]
[latestblog idcate_post="%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d8%ba%d9%84" number="20" read_more="yes" btntext="بیشتر بخوانید" show_date="yes" visible="3" autoplay="yes" slidespeed="200" paginationspeed="800" rewindspeed="1000"]