یکی از وبسایت های بسیار پربازدید و پر بیننده، سایت های دانلود میباشد که به ارائه فایل ، فیلم ، آهنگ و … میپردازند و فضایی را ایجاد میکنند که کاربران میتوانند در آن اقدام به دانلود فایل، کتاب، فیلم، آهنگ و … کنند. اما سوال اینجاست که طراحی سایت دانلود باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا جایگاه مناسبی در گوگل پیدا کند و مورد توجه کاربران زیادی قرار گیرد. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

ساخت سایت دانلود آری یا نه!!!

اگر انگیزه ی زیادی در انجام مشاغل اینترنتی دارید و پشتکار خوبی برای راه اندازی یک کسب و کار حرفه ای دارید، اقدام به طراحی سایت مختص دانلود کنید. سایت دانلودی به دلیل اینکه پربازدید بوده و بینندگان زیادی را به سمت خود جذب میکند، کسب و کار خوبی در حوزه ی اینترنت برایتان رقم خواهد زد. اما آنچه که شما باید در هنگام طراحی سایت دانلودی به آن اهمیت بدهید اینست که از یک شرکت طراحی سایت حرفه ای در تهران یا دیگر شهرهای کشور بخواهید بصورت کاملا دقیق بازار کار شما را تحلیل کرده و با استراتژی دقیقی استارت بزنید. تا بتوانید مطابق نیازهای کاربران در حوزه ای که انتخاب کرده اید، امکانات سایت را تعریف کرده و تجربه ی کاربری خوبی برای آنها رقم بزنید.

طراحی سایت دانلود
طراحی سایت دانلود

ویژگی های طراحی سایت فروش فایل

  • سرور قدرتمند
  • دانلود آسان
  • تجربه کاربری بالا
  • پنل مدیریتی آسان
  • جستجوی پیشرفته
  • ریسپانسیو
  • سرعت مناسب
  • بهینه سازی سایت

انواع سایت دانلودی

وبسایت دانلودی انواع مختلفی دارد که هریک باتوجه به کاربرانی که دارد از اهمیت خاصی برخوردار بوده و مورد بازدید عموم قرار میگیرد. هریک باتوجه به امکانات و علاقه مندی ها و تخصص شما میتواند برایتان موفقیت آمیز باشد و وبسایت پربازدیدی را رقم بزند. در اینجا محبوب ترین انواع وبسایت ها که از بازدید بالایی برخوردار هستند را ذکر کرده ایم:

طراحی سایت دانلود فیلم

یکی از رسانه های پرطرفدار ، فیلم ها و محتواهای ویدیویی میباشند که با اهداف سرگرمی، آموزشی و … میتواند تولید شده و از این طریق به کاربران منتقل شود. شما با طراحی سایت فیلم و ویدیو و انتقال ویدیوهای باکیفیت به آنها در فرمت های مختلف، خدمات ویژه ای به کاربران ارائه میکنید.

طراحی سایت محصولات گرافیکی

از راه های کسب درآمد برای گرافیستها اینست که میتوانند محتواهای گرافیکی جذاب تولید کنند و در سایت قرار دهند.سپس از این طریق به مشتریان خود ارائه دهند.این محتواها شامل لوگو، قالب سایت،کارت ویزیت و … میباشد در سایت دانلود محصولات گرافیکی عرضه میشود.

طراحی سایت دانلود بازی

سایت دانلود بازی مخاطبینی در رده سنی نوجوانان و جوانان دارد که بسیار از آن استقبال میکنند و بدنبال بازی های ps4 ، کلش و … هستند و شما میتوانید به آسانی با ساخت سایت دانلود بازی و قرار دادن آنها در سایت خود فروش خوبی داشته باشید.

طراحی سایت دانلود آهنگ

کمتر کسی است که برای جستجوی موسیقی مورد علاقه خود به دنبال سایت دانلودی مناسب نباشد. یکی از پر ترافیک ترین سایتها، سایت دانلود موزیک میباشد که برای سرگرم کردن، آموزش و یا انتقال دیتا مورد استقبال قرار میگیرد و بعنوان یک رسانه ی قدرتمند فعالیت میکند.

 

طراحی سایت دانلود نرم افزار

نرم افزارها مدام در حال رشد و توسعه هستند و کاربران دائم برای دانلود نرم افزار در گوگل جستجو میکنند. از جمله وبسایتهای موفق در حوزه دانلود نرم افزار سافت 98  میباشد که خدمات بسیار خوبی را با ارائه نرم افزارهای با کیفیت به کاربران خود ارائه میکند.

طراحی سایت دانلود مقاله

امکان ندارد دانشجو در حال آموزش باشید و در سایتهای مختلف بدنبال دریافت مقاله های مختلف نباشید. دانلود مقالات علمی و ترجمه شده در سایت های دانلود مقاله یکی از راه های کسب درآمد از آموزش میباشد که  میتوانید با ساخت سایت دانلود مقاله آنرا اجرا کنید.

طراحی سایت دانلود فایل

یکی از انواع سایت های دانلودی، دانلود فایل میباشد که طرفداران زیادی دارد و افراد زیادی در گوگل دنبال فایل های خود میگردند. این فایل ها میتواند از نوع آموزشی، درسی و … داشته باشد و شما میتوانید با ساخت یک وبسایت دانلود فایل آنها را در اختیار کاربران خود قرار دهید.

طراحی سایت دانلود کتاب

کتاب الکترونیکی از محصولات مورد استقبال کاربرانست و کمک میکند کتاب مورد نیاز خود را همیشه در تبلت، موبایل یا کامپیوتر داشته و از آن استفاده کنند. هزینه کتاب الکترونیکی کمتر از کتاب چاپی بوده و به همین خاطر سایت دانلود کتاب مورد استقبال مردم است.

روش های کسب درآمد از سایت دانلودی

چطور میتوانید از سایت دانلودی درآمد داشته باشید؟ این سوالیست که احتمالا ذهن شما را به خود مشغول داشته است. اولین راه اینست که از طریق تبلیغات در سایت خود که بازدید بالا دارد، این تبلیغات را انجام دهید. این موضوع مستلزم استفاده از قالبی با طراحی جذاب و محتوای کاربردی برای کاربران است.

روش دوم اینست که با ارائه فروشگاهی از محصولات پیشنهادی به کاربر ، از این طریق درآمدزایی داشته و محصولات غیر رایگان خود را نیز در اختیار بازدید کنندگان خود قرار دهید.

سایت دانلودی شامل چه بخش هایی است؟

سایت فروش فایل میتواند شامل بخش های زیر باشد که هر یک متناسب به کاربرد سایت و نیاز کاربران میتواند در نظر گرفته شود:

  • اخبار و مقالات
  • دسته بندی های مختلف
  • تبلیغات
  • لینک دانلود
  • فروشگاه انلاین
  • جستجوی پیشرفته
  • عضویت و صفحه کاربری

قیمت طراحی سایت دانلود

هزینه طراحی سایت فروش فایل بسته به امکاناتی که برای آن در نظر گرفته اید، میتواند متفاوت باشد. شما میتوانید با طراحی سایت دانلود با وردپرس، سایت خود را سریع، ارزان و ایمن ساخته و کسب و کار خود را رقم بزنید. در هنگام انتخاب شرکت طراحی سایت دقت کنید از شرکتی خدمات طراحی سایت را دریافت کنید که پشتیبانی خوبی به شما ارائه داده و بعد از تمام شدن راه اندازی سایت دانلود راهنمای خوبی برای شما خواهد بود.

طراحی سایت فروش فایل

ایا به دیده شدن در گوگل میاندیشید؟

بعد از انکه سایت خود را طراحی کردید، نیاز است با استفاده از خدمات سئو و بهینه سازی سایت توسط یک شرکت حرفه ای، استراتژی مناسبی برای سایت تعریف کرده و به افزایش رتبه سایت خود بیافزایید. سرعت مناسب سایت، سبک بودن سایت و تولید محتوای یونیک و حرفه ای بخشی از خدماتی است که در سئو سایت دانلود انجام میشود.

[reasons title="چرا استدیو هشت و چار؟" desc="انتخاب شرکت طراحی سایت با نمونه کار حرفه ای و تعرفه مناسب ، کار بسیار مهمی است. چراکه وبسایت شما بعنوان بخشی از هویت برند شماست و ما در کنار شماییم تا به بهترین شکل برند خود را معرفی کنید. اعتماد شما، سرمایه ی ماست. تیم طراحان استدیو هشت و چار با استفاده از دانش خود و شناخت اهداف کسب و کار شما، سعی دارد به بهترین شکل خدمات طراحی سایت و سئو سایت شما را عرضه کرده و بعنوان واسطه میان کسب و کارها و دنیای دیجیتال مارکتینگ به خوبی عمل کند. همین حالا با ما تماس بگیرید و برای یک تغییر شگفت آور آماده شوید." reasons_type="icon_type" icon_fontawesome="fas fa-tv"]
[latestblog idcate_post="%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d8%ba%d9%84" number="20" read_more="yes" btntext="بیشتر بخوانید" show_date="yes" visible="3" autoplay="yes" slidespeed="200" paginationspeed="800" rewindspeed="1000"]