این نوع تبلیغات با جذابیت بسیار بالا جهت نمایش دادن برند و محصولات مورد نظر به همراه تصاویر و کلیپ های مختلف کالاها ، نام و لوگوی موسسه و محصول شما همراه هستند.ما در این مقاله در رابطه بهترین شرکت ساخت مستند و تیزر تبلیغاتی در تهران صحبت می کنیم.

بهترین ایده برای ساخت مستند

انواع تیزر تبلیغاتی و فیلم مستند

۱.صنعتی

۲.تلویزیونی

۳.نمایشگاهی

۴.درون سازه ای

۵.تیزر انیمیشن بدون تصویر برداری

۶.خدماتی

تعریف تیزر  از نگاه شرکت ساخت مستند و تیزر تبلیغاتی

یکی از انواع برنامه سازی تلویزیونی تیزر تبلیغاتی است ،تیزر نوعی از برنامه سازی تصویری است که علاوه بر استفاده از تکنیک های نوین صنعت فیلمسازی بصورت تبلیغ بیننده ومخاطب خود را متقاعد کند که یک محصول یا خدمات موردنظر برنامه را استفاده کند . و به شدت باعث رشد و توسعه یک صنعت و حتی فرهنگ مصرف یک کالا و یا خدمات در جامعه شود .

کاربردهای تیزر تبلیغاتی

از جمله کاربردهای تیزرهای تبلیغاتی می توان به پخش در جلسات و همایش ها ،نمایش در رسانه های گروهی و پخش در سایت های اینترنتی وشبکه های اجتماعی اشاره نمود.کلیه مراحل مخاطب شناسی، ایده پردازی،تهیه سناریو،تصویربرداری ،تدوین و خلق جلوه های گرافیکی مورد نیاز توسط سازنده تیزر باید با بالاترین کیفیت ساخته وعرضه شود.کلیه مراحل تولید با حضور و تبادل نظر با صاحبان آگهی انجام می گیرد تا بتواند بیشترین اثرگذاری را برروی مخاطبان داشته باشد.
ساخت تیزر تبلیغاتی

ویژگی های بهترین شرکت ساخت مستند و تیزر تبلیغاتی

۱.کاربلد و حرفه ای باشند.

۲.تولید با کیفیت

۳.داشتن قیمت های شفاف

۴.حذف واسطه ها

۵.در اختیار داشتن تمام تجهیزات

۶.ایده های بکرو خلاقانه

مزایای ساخت تیزر تبلیغاتی ویا مستند

در میان مزایای گوناگون، مهمترین مزایایی که برای تیزر تبلیغاتی ارائه شده است .تیزر یا مستند تمام عوامل موثر در فروش مستقیم، منظره، تصویر، صدا، حرکت و نمایش کالا را یک جا با یکدیگر ترکیب و عرضه می نماید. از این رو در مقایسه با بسیاری ازروش های تبلیغی دیگر موفق تر به نظر میرسد. اگر برای ساخت تیزر تبلیغاتی مثالی در نظر بگیریم در روزنامه تصویر داریم اما صدا و حرکت را نداریم. در رادیو صدا را داریم اما تصویر و حرکت را نداریم اما کلیپ،تیزر یا مستند با بهره گیری از این سه، حداکثر جاذبه را برای مخاطب فراهم می آورد.

  • ۱.ترکیب صدا، تصویر، حرکت
  • ۲.جاذبه برای حواس
  • ۳.توجه و پوشش و دسترسی بالا

تاثیر شواهد مستندی بر حافظه ساخت تیزر تبلیغاتی

از نگاه بهترین شرکت ساخت مستند و تیزر تبلیغاتی شواهد مستندی وجود دارد که حافظه تصویری افراد بسیار قویتر از حافظه واژه ای افراد است. یعنی افراد با ساخت تیزر تبلیغاتی تصاویر را بهتر در ذهن به خاطر میسپارند تا واژه ها را. از این رو، آمار و اطلاعات نشان میدهد که اطلاعاتی که در قالب تصاویر ارایه می شود، بیشتر در ذهن بیننده می ماند. یقیناً جنب های تصویری تبلیغ بیشتر احتمال جلب نظر بیننده را دارد. در حقیقت مطالعه هایی که بر روی حرکات چشم انجام گرفته است، حاکی از آن است که حدود نود درصد از بینندگان در تبلیغ تصویر اصلی را قبل از خواندن متن مورد توجه قرار میدهند. اگر چه تبلیغات تصویری، بیشتر باعث به خاطر ماندن تبلیغ می شود، اما لزوماً درک از تبلیغ را بالاتر نمی برد. یک مطالعه نشان داد که اخبار تلویزیونی که با تصاویر ارایه می شود بیشتر باعث به خاطر ماندن خبر می شود حتی با وجود اینکه درک فرد را از متن بالاتر نمی برد.

مراحل ساخت در شرکت ساخت مستند و تیزر تبلیغاتی

۱.جلسه هماهنگی برای ساخت تیزر تبلیغاتی

قبل از ساخت تیزر تبلیغاتی جلسه ای با حضور سفارش دهندگان تیزر وتیم طراحی و تولید برگزار می شود که در آن نسبت به هدف ساخت تیزر ، نوع رسانه ی  مناسب برای پخش آن و نیز نوع محتوا و مدت زمان ،هزینه تولید و سایر نکات کلیدی مورد نظر تبادل نظر صورت می گیرد.

۲.مرحله پیش تولیدPre Production

در مرحله پیش تولید یکسری از مقدمات ساخت تیزر تبلیغاتی و یا مستند مثل تهیه سناریو ، تعیین لوکیشن های تصویربرداری، انتخاب بازیگران و هنروران در صورت نیاز و همینطور برنامه ریزی روزهای ضبط و نیز مجوزهای لازم برای تولیدآماده میشود وبعد از ارسال سناریو به مشتری و اخذ تاییدیه نوبت به تهیه استوری بورد و شروع مرحله جذاب کار میرسد .

۳.مرحله تولید Production

در این مرحله از ساخت تیزر تبلیغاتی تیم تصویربرداری و کارگردانی در لوکیشن حاضر میشنوندو طبق برنامه ریزی انجام شده در مرحله قبل شروع به ضبط صحنه و تصاویر می کنند در این مرحله در صورت نیاز ضبط نریشن و یا موسیقی نیز انجام میشود.

۴.مرحله پس تولید Post Production

این مرحل شامل کلیه اقدامات تدوین،صداگذاری اضافه نمودن بخش های گرافیکی و جلوه های ویژه به تیزر ساخته شده است که بعد از اتمام همه موارد نسخه نهایی برای سفارش دهنده تیزر ارسال میشود که تایید نهایی صورت بگیرد و تیزر آماده پخش در تلویزیون و یا شبکه های مجازی بشود.
ساخت تیزر تبلیغاتی

سخن پایانی :

در این مقاله بهترین ایده‌های ساخت تیزر تبلیغاتی و یا مستند را بررسی کردیم. ساخت یک تیزر خوب می‌تواند باعث ایجاد آگاهی مردم از برند شما شده و سهم بیشتری از بازار را به شما اختصاص دهد. تیم حرفه‌ای استدیو هشت وچار در کنار شما است تا بهترین مستند و یا تیزر تبلیغاتی را برای کسب و کار خود درست کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل کنید.